izpis_h1_title_alt

Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
ID Kobolt, Alenka (Author), ID Caf, Bojana (Author), ID Brenčič, Irena (Author), ID Lesar, Irena (Author), ID Rapuš-Pavel, Jana (Author), ID Pelc Zupančič, Kristina (Author), ID Peček, Mojca (Author), ID Metljak, Uroš (Author), ID Potočnik, Špela (Author), ID Verbnik Dobnikar, Tatjana (Author), ID Cimermančič, Zdenka (Author), ID Dekleva, Bojan (Reviewer), ID Razdevšek-Pučko, Cveta (Reviewer)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.biblos.si/lib/book/9789612531362 This link opens in a new window

Abstract
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".

Language:Slovenian
Keywords:vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige
Work type:Proceedings
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2013
PID:20.500.12556/RUL-51732 This link opens in a new window
ISBN:978-961-253-136-2
UDC:37.015.3(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:268012800 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:6645
Downloads:708
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back