Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
ID
Kobolt, Alenka
(
Author
),
ID
Caf, Bojana
(
Author
),
ID
Brenčič, Irena
(
Author
),
ID
Lesar, Irena
(
Author
),
ID
Rapuš-Pavel, Jana
(
Author
),
ID
Pelc Zupančič, Kristina
(
Author
),
ID
Peček, Mojca
(
Author
),
ID
Metljak, Uroš
(
Author
),
ID
Potočnik, Špela
(
Author
),
ID
Verbnik Dobnikar, Tatjana
(
Author
),
ID
Cimermančič, Zdenka
(
Author
),
ID
Dekleva, Bojan
(
Reviewer
),
ID
Razdevšek-Pučko, Cveta
(
Reviewer
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.biblos.si/lib/book/9789612531362
Image galllery
Abstract
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".
Language:
Slovenian
Keywords:
vedenjske motnje
,
čustvene motnje
,
odklonsko vedenje
,
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
pedagoška psihologija
,
elektronske knjige
Work type:
Proceedings
Organization:
PEF - Faculty of Education
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
Pedagoška fakulteta
Year:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-51732
ISBN:
978-961-253-136-2
UDC:
37.015.3(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:
268012800
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
6645
Downloads:
708
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back