Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije : diplomsko delo
ID
Bizjak, Mirjam
(
Avtor
),
ID
Verčkovnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Strgar, Jelka
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Ambrožič, Jerneja
(
Recenzent
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_bizjak_mirjam.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učbeniki
,
gimnazija
,
srednja šola
,
evalvacija
,
Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev
,
kvantitativna analiza
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Bizjak]
Leto izida:
2008
Št. strani:
1 el. optični disk (CD-ROM)
PID:
20.500.12556/RUL-37233
UDK:
371.67:373.5:575.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
2035535
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1843
Število prenosov:
336
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
Quantitative analysis of content organization in four textbooks of genetics for secondary and grammar schools
Ključne besede:
textbook
,
grammar school
,
secondary school
,
eveluation
,
Bloom's taxonomy of cognitive domain
,
quantitative analyses
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj