izpis_h1_title_alt

Učenje in študij slovenskega jezika na dunajski univerzi
ID Jenko, Elizabeta M. (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (55,66 KB)
MD5: D516018EDAB5CA0D77CAABE835E71166
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-28/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Povečano zanimanje po znanju slovenskega jezika se kaže tudi na dunajski Univerzi. Članek predstavlja institucionalne okvire učenja slovenskega jezika na Univerzi na Dunaju ter pogoje za njihovo uresničevanje v praksi. Poseben pomen pripisujemo izvenštudijskim projektom, ustvarjalnemu delu z jezikom in kulturnimi vsebinami ter didaktičnim vprašanjem in pedagoškemu študiju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, študij slovenskega jezika jezikovna didaktika, univerzitetni študij, Dunaj, institucionalni okvir, praksa poučevanja, izvenštudijski projekti
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 185-189
PID:20.500.12556/RUL-150897 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.147:811.163.6'243(436.1)
COBISS.SI-ID:45362018 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:426
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Infrastruktura slovenščine in slovenistike
Uredniki:Marko Stabej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-333-7
COBISS.SI-ID:248431360 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:28

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Over the last twenty years, due to political and economic changes, interest in the Slovene language has increased. We begin by discussing the institutionalframework of Slovene language teaching at the Universitiy of Vienna and issues relating to teaching practice. Particular meaning is ascribed to external projects, creative language work and cultural content, as well as questions relating to didactics and pedagogical study.

Ključne besede:study of Slovene, institutional framework, teaching practice, external projects, didactics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj