izpis_h1_title_alt

Minimum leksykalne w edukacji dzieci - użycie korpusu językowego w nauczaniu interkulturowym
ID Warchał, Mateusz (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (354,44 KB)
MD5: 0CAB4E7032DC120AC7A252A34238A8C8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-32/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Poljski jezik
Ključne besede:učenje tujih jezikov, jezikovna didaktika, tuji jeziki, leksika, besedilni korpus, izobraževalne metode, medkulturno izobraževanje, leksikalni minimum
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 491-496
PID:20.500.12556/RUL-147755 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091:81'243'373:316.722
COBISS.SI-ID:72048226 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2023
Število ogledov:316
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Družbena funkcijskost jezika : (vidiki, merila, opredelitve)
Uredniki:Andreja Žele
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2013
ISBN:978-961-237-609-3
COBISS.SI-ID:269357568 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:32
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek obravnava problematiko medkulturnega izobraževanja v metodološki praksi in potrebo po uporabi besedilnih korpusov v zgodnjih fazah izobraževanja. Ker je besedišče bistvo multikulturnega jezikovnega izobraževanja, avtor opozarja na nujni leksikalni minimum, ki ga je treba oblikovati za specifične ciljne skupine pri izvajanju jezikovne pragmatike.

Ključne besede:TITLE: The paper discusses the issues of intercultural education in terms of methods and the need to make use of text corpora in the early stages of education. As the vocabulary represents the essence of multicultural language education, the author points to the need to employ basic vocabulary from text corpora that should be dedicated to each specific target group in the implementation of linguistic pragmatics. / KEYWORDS: foreign language learning, foreign language teaching, language didactics, foreign languages, vocabulary, text corpus, teaching methods, intercultural education, basic vocabulary

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj