Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Twelve-week game-based school intervention improves physical fitness in 12–14-year-old girls
ID
Petrušič, Tanja
(
Avtor
),
ID
Trajković, Nebojša
(
Avtor
),
ID
Bogataj, Špela
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(195,99 KB)
MD5: A87557163F84D9D5EDA6D085130A3489
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpubh.2022.831424/full
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
team games
,
school intervention
,
adolescents
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 1-6
Številčenje:
Vol. 10
PID:
20.500.12556/RUL-135117
UDK:
373.32.016:79
ISSN pri članku:
2296-2565
DOI:
10.3389/fpubh.2022.831424
COBISS.SI-ID:
98480643
Datum objave v RUL:
23.02.2022
Število ogledov:
894
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Frontiers in public health
Skrajšan naslov:
Front. public health
Založnik:
Frontiers Media
ISSN:
2296-2565
COBISS.SI-ID:
523096857
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:
P3-0323
Številka projekta:
Z3-3212
Naslov:
Vpliv kognitivne in telesne med-dializne vadbe na funkcionalni status hemodializnih bolnikov
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj