izpis_h1_title_alt

Twelve-week game-based school intervention improves physical fitness in 12–14-year-old girls
ID Petrušič, Tanja (Avtor), ID Trajković, Nebojša (Avtor), ID Bogataj, Špela (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (195,99 KB)
MD5: A87557163F84D9D5EDA6D085130A3489
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpubh.2022.831424/full Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:team games, school intervention, adolescents
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 1-6
Številčenje:Vol. 10
PID:20.500.12556/RUL-135117 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:79
ISSN pri članku:2296-2565
DOI:10.3389/fpubh.2022.831424 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:98480643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2022
Število ogledov:896
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Frontiers in public health
Skrajšan naslov:Front. public health
Založnik:Frontiers Media
ISSN:2296-2565
COBISS.SI-ID:523096857 Povezava se odpre v novem oknu

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:P3-0323
Številka projekta:Z3-3212
Naslov:Vpliv kognitivne in telesne med-dializne vadbe na funkcionalni status hemodializnih bolnikov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj