Podrobno

The importance of user-generated product reviews for companies : master's thesis
ID Neparidze, Ketevan (Avtor), ID Redek, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/neparidze3911-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, products, evaluation, users, enterprises, business decisions
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Neparidze]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 65, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-122570 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:31600899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1118
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NEPARIDZE, Ketevan, 2020, The importance of user-generated product reviews for companies : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Neparidze. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/neparidze3911-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pomembnost uporabniških pregledov izdelkov za podjetja
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, proizvodi, ocene, uporabniki, podjetje, poslovne odločitve

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dinamika taljenja snega slikana z magnetno resonanco
  2. Obdelava kinematičnih terestričnih meritev s Kalmanovim filtrom
  3. Izmera soteske Mlačca in določitev debeline ledene stene z laserskim skeniranjem
  4. Opazovanje obsega ledu na Grenlandiji z daljinskim zaznavanjem
  5. Lasersko skeniranje industrijskega objekta
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Simulacija procesa pridobivanja pDNK s programskim paketom Aspen Batch Plus 2004

Nazaj