izpis_h1_title_alt

The importance of user-generated product reviews for companies : master's thesis
ID Neparidze, Ketevan (Avtor), ID Redek, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/neparidze3911-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumer behaviour, purchasing, decision making, products, evaluation, users, enterprises, business decisions
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Neparidze]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 65, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-122570 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:31600899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:699
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pomembnost uporabniških pregledov izdelkov za podjetja
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, proizvodi, ocene, uporabniki, podjetje, poslovne odločitve

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj