Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Smernice za delo z učencem z motnjo avtističnega spektra (AS) in motnjo pozornosti
ID
Ana, Filipič
(
Avtor
),
ID
Nastja, Maver
(
Avtor
),
ID
Anja, Rakovec
(
Avtor
),
ID
Ana, Šuštar
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5165/
Galerija slik
Izvleček
Priročnik, ki je pred Vami, je namenjen obravnavi učenca 6. razreda, pri katerem se sopojavljajo primanjkljaji motnje pozornosti in aspergerjevega sindroma. V prvem delu priročnika so zbrana teoretična izhodišča, v katerih so na kratko predstavljene bistvene značilnosti težav z obeh področij. Motnje pozornosti običajno intenzivirajo težave aspergerjevega sindroma, zaradi česar je motnja pozornosti lahko hitro spregledana. V nadaljevanju sledi predstavitev konkretnega učenca, za katerega so predstavljene tudi različne strategije in prilagoditve dela, ki jih lahko učitelj upošteva in uporablja pri učni uri, da bo učenec lažje sledil in bo učinkovitejši pri učenju. Poleg tega smo predstavile tudi strategije dela, ki jih v sklopu dodatne strokovne pomoči lahko upošteva in uporablja specialni in rehabilitacijski pedagog. Na podlagi pregledane literature in medsebojnega sodelovanja med ustvarjanjem priročnika lahko zaključimo, da je pri obravnavi učenca, ki ima diagnosticirano sopojavljanje motenj pozornosti in aspergerjevega sindroma, zelo pomembno povezovanje različnih znanj in timsko delo različnih strokovnjakov, z upoštevanjem značilnosti in posebnih potreb posameznega učenca.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pouk po prilagojenem programu
Vrsta gradiva:
Priročnik
Tipologija:
2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-102088
COBISS.SI-ID:
12026953
Datum objave v RUL:
31.08.2018
Število ogledov:
2004
Število prenosov:
339
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
special education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj