Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics education, models and modelling in science education (Volume 10), Cham: Springer, 2017; 322 pp.: ISBN 978-3-319- 58912-1
ID
Benedetič, Neja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5035/
Galerija slik
Izvleček
Teaching is a mission in which we strive to demonstrate new concepts in many ways, so that pupils and students acquire new information and are enable to construct entirely new concepts. This is only possible with the prudent use of multiple representation. Most teachers do not teach only verbally; they also use a lot of models, pictures, diagrams and analogies. However, in using multiple representation, we have to be careful not to add, change or omit information that influences the understanding of the new concept.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
recenzije
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2018
Št. strani:
205-209
Številčenje:
8
PID:
20.500.12556/RUL-100749
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
11973449
Datum objave v RUL:
17.04.2018
Število ogledov:
1812
Število prenosov:
296
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
review
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj