izpis_h1_title_alt

David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics education, models and modelling in science education (Volume 10), Cham: Springer, 2017; 322 pp.: ISBN 978-3-319- 58912-1
ID Benedetič, Neja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5035/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Teaching is a mission in which we strive to demonstrate new concepts in many ways, so that pupils and students acquire new information and are enable to construct entirely new concepts. This is only possible with the prudent use of multiple representation. Most teachers do not teach only verbally; they also use a lot of models, pictures, diagrams and analogies. However, in using multiple representation, we have to be careful not to add, change or omit information that influences the understanding of the new concept.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:recenzije
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2018
Št. strani:205-209
Številčenje:8
PID:20.500.12556/RUL-100749 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:11973449 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.04.2018
Število ogledov:1334
Število prenosov:197
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:review

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj