Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Oblak Črnič

Vseh ključnih besed je 257, ki se skupaj pojavijo 311 krat.
29 ključnih besed (11.28 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 83 krat (26.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x10.84%Diplomska dela
6x7.23%Magistrske naloge
5x6.02%družbena omrežja, Facebook
4x4.82%mladi, Instagram
3x3.61%Internet, spletni mediji, igrifikacija, Družbena omrežja
2x2.41%medijski repertoarji, medijatizacija, digitalni mediji, digitalni domorodci, personalizacija, interaktivnost, družbeni mediji, Ženske, Svetovni splet, Politično komuniciranje, socialni kapital, Mladina, Komuniciranje, Identiteta (psihologija), spletna mesta, participativna kultura, digitalizacija, spol, Spletna družabna omrežja
1xdomestikacija tehnologije, Spolne vloge, Uporaba interneta, Oblikovanje spletišča, Elektronski mediji, Zasebnost, spletne skupnosti, Zaupanje, Družina, kulturna potrošnja, osnovnošolci, feministične iniciative, spletno nasilje, spletno nadlegovanje, start-up, informacijsko-komunikacijska tehnologija, komercialne radijske postaje, Migracijska politika, Osamljenost, mladinske oddaje, Radio Slovenija, splet, družbena anksioznost, Informacijska sredstva, volitve v Evropski parlament, Blogi, samo-reprezentacija, Volitve, Samopredstavitev, podjetja, vključevanje državljanov, kultura deljenja, Državljani, spletna prezentacija, digitalno okolje, digitalna identiteta, Politična odtujitev, medijska potrošnja, Igre, Novinarstvo, Družbeni položaj, Politična participacija, generacijski razkorak, Spolna neenakost, bloger, Tehnologija, Politične stranke, dezintegracijska funkcija, označevanje, organizacija informacij, folksonomija, spletna socialna omrežja, civilizacija, Second Life, semantični splet, spletni žanr, hipertekstualnost, slovenski politiki, elektronsko komuniciranje, spletni dnevnik, državljansko novinarstvo, alternativni mediji, popularna kultura, vsakdanje življenje, javni interesi, komunikacija, družbene skupine, komercializacija, Republika Slovenija, Evropska unija, kibernetski prostor, računalniška omrežja, komuniciranje, življenjski stil, stereotipi, predsodki, poslovanje, politična personalizacija, politično znanje, prednostno tematiziranje, medijska agenda, kontekstno oglaševanje, politična ekonomija komuniciranja, kritična komunikologija, politična ekonomija medijev, fanzin, Pametni telefoni, čustvovanje, e-vlada, diskurz, novinarsko poročanje, Twitter, socialna omrežja, namerna izključenost, deliberativna demokracija, pametni telefoni, igra, igralna mehanika, politična kampanja, motivacija, komunikacijske tehnologije, funkcionalna konvergenca, social media, posredovana komunikacija, social networks, izrazoslovje, novinarska zgodba, spletno mesto, IKT., predšolski otroci, konzumiranje digitalnih medijev, starševska mediacija, personalisation of politics, online engagement, mediatisation, vplivnež, mnenjski voditelj, identiteta, stigmatizacija, tetovaže in spol, znanje, izobraževanje, popularisation of politics, intimnost, politična participacija, fluidnost., manifestna politična participacija, politično komuniciranje, digitalno nasilje, Tveganja med »online« dejtanjem, komodifikacija, individualizem, Tinder, digitalna intimna partnerstva, hook-up kultura, Black Mirror, intimni odnosi, tetoviranje, domačenje telefona, računalništvo, medijska pismenost, analiza okvirjanja, medijsko okvirjanje, javni radio, COVID-19., osnovne šole, medijska edukacija, kolaborativna ekonomija, algoritemska pristranost, množično financiranje, Kickstarter, namizne igre, medijske inovacije, disruptivne tehnologije, starši, skavti, starejša generacija, pametni telefon, raba pametnega telefona, funkcije pametnega telefona, otroci in mediji, domestifikacija, informiranje, medijska evolucija, novice, fokusne skupine, regulacija tehnologij, multimodalna analiza, Instagram vplivnica., osnovnošolski otroci, vrednostna veriga, medijska uporaba, integracija kvalitativne in kvantitativne metode., intenzivno materinstvo, digitalno materinstvo, sokreacija, protrošniki, vlog, YouTube, spletna platforma, analiza besedil., protrošništvo, nove tehnologije, družbene podporne skupine, izvorno oglaševanje, digitalno oglaševanje, Ustrahovanje, Splet 2.0, komunikacijski vzorci, Kvalitativno raziskovanje, algoritmi, digitalne tehnologije, študij v tujini, Močne in šibke vezi, Digitalna vzgoja, osnovna šola, digitalne kompetence, družbena omrežja., digitalni marketing, radijska produkcija, vključenost mladih, besedilna analiza, k uporabniku usmerjeno oblikovanje, sooblikovanje, vključujoče oblikovanje, Mladinska oddaja, osebni fitnes trenerji., Digitalni vplivneži, Mnenjski voditelji, Družbena omrežja., Samoreprezentacija, digitalna samoreprezentacija, uporabniška izkušnja, računalniški vmesniki, polarizacija mnenj, egocentrične javnosti, mediji, medijske prakse, Mladinski turizem, empirični pristopi, Virtualna skupnost, globoka kognitivna ekologija., ''softver'' mediji, e-pošta., softver epistemologija, tehnična kognicija, plitva kognitivna ekologija, mobilni telefoni