Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Jerman

Vseh ključnih besed je 209, ki se skupaj pojavijo 255 krat.
25 ključnih besed (11.96 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 71 krat (27.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x9.86%specialni in rehabilitacijski pedagogi, stres
6x8.45%inkluzija
3x4.23%otroci s posebnimi potrebami, osebe z motnjami v duševnem razvoju, spolnost, motnje v duševnem razvoju, samopodoba, specialni in rehabilitacijski pedagog, poklicna izgorelost
2x2.82%mladostništvo, učenci s posebnimi potrebami, osebnostne lastnosti, družina, posledice, Downov sindrom, kvaliteta življenja, socialna anksioznost, čustvena izčrpanost, pomoč, depersonalizacija, specifične učne težave, čustvena inteligentnost, poklicni stres, anksioznost
1xduševni procesi, vidiki in pogledi študentov in študentk, razlike med državami, študij specialne in rehabilitacijske pedagogike, čustveni procesi, kognitivni procesi, specialno-rehabilitacijski pedagoški pristop, adolescenti, komunikacija, igra, oblike pomoči, duševne motnje, motivacijski procesi, paraolimpijske igre, spremembe psiholoških značilnosti, izbira lokacije, kras, lažja motnja v duševnem razvoju, sodobna glasba, likovni materiali in pripomočki, vzgojitelji, starši, nevladne organizacije, prehod/tranzicija, trajnost znanja, tesnoba, neuspešni nadarjeni, Rettov sindrom, socialna integracija, Sorojenci oseb s posebnimi potrebami, integracija, dodatna strokovna pomoč, težave s spominom, igrače, osnovne šole s prilagojenim programom, govorno-jezikovna komunikacija, komunikacijska matrika, individualiziran program, sodelovanje s starši, spremljevalci, otrok s cerebralno paralizo, športniki invalidi, ponovna vključitev v šolo, otroci, starševska vzgoja, študija primera, zgodnja obravnava, identificiranje, vprašalnik, odrasli, institucionalno bivanje, likovna terapija, osebe s posebnimi potrebami, socializacija, usmerjanje otrok, večkriterijsko odločanje, komunikacijska anksioznost, socialna fobija, pomoč otrokom, geofizika, selektivni mutizem, socialne veščine, učitelji, stališča, geografski informacijski sistemi (GIS), socialne igre, adaptacija, nenadna izguba vida, posledice bolezni in zdravljenja, Prader-Willijev sindrom, socialnopedagoška pomoč, spomin, ovire, geomagnetizem, stresogeni dejavniki, observatorij, strategije spoprijemanja, levkemija pri otrocih, učenje, urejenje, nadarjeni učenci, osebe s slepoto in slabovidnostjo, pridobljena slepota in slabovidnost v odraslosti, postopna izguba vida, čustva, pomoč in podpora, sorojenci, negativna in pozitivna čustva, prilagoditev, delavnice, otroc, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, mobilni učitelj za dodatno strokovno pomoč, osebna izpolnitev, delovna motivacija, delovno zadovoljstvo, Izgorelost, značilnosti otrok, predšolski otroci, dejavniki, javni vrtec, program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, teorija samodeterminacije, dejavniki delovnega zadovoljstva, motnja pozornosti in hiperaktivnost (ADHD), odgovornost, porajajoča se pismenost, merske karakteristike, učna neuspešnost, učenci s pomanjkljivo pozornostjo in hiperaktivnostjo (ADHD), možgani, motnje avtističnega spektra, težje motnje v duševnem razvoju, downov sindrom, covid-19., prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom, dejavniki zadovoljstva, Socialna fobija, Otroci z učnimi težavami, učenci s specifičnimi učnimi težavami, zadovoljstvo, delovno mesto, raziskava, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, poklic specialnega in rehabilitacijskega pedagoga, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, medosebne težave, odzivi staršev, razvojna ambulanta s centrom za zgodnjo obravnavo, mobilna specialno pedagoška služba, dodatna strokovna pomoč v vzgojno-izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem, soočanje staršev, proces sprejemanja, rezilientnost, pandemija, covid-19, zmerne motnje v duševnem razvoju, duhovnost, senzomotorična integracija, osnovna šola, profesionalna etika, avtistične motnje, matere otrok s posebnimi potrebami, primerjava, aktivnosti, strategije, strategoje pomoči, učitelji razrednega pouka, metoda Floortime, -motnje avtističnega spektra, ljubezen, pravica do spolnosti, osebe z zmernimi težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, mobilna služba, zaljubljenost, študij primera, razvijanje pozitivne samopodobe, čustveno opismenjevanje, delavnice s socialno-interakcijskimi igrami, psihosocialne težave, otroci z motnjami v duševnem razvoju, motnje požiranja, čustvene težave, vedenjske težave, neprilagojeno vedenje, požiranje, dejavniki poklicnega stresa, psihično blagostanje, življenje v skupnosti, vzgojitelj, motnja pozornosti in hiperaktivnosti – ADHD, prostovoljstvo, moteče vedenje, poškodbe možganov, številske in prostorske predstave, izguba, žalovanje otrok, ocenjevanje kakovosti življenja, opolnomočenje, zlorabe, nasilje, samozagovorništvo, timsko delo