Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Vesna Mihelič Oražem: Znanje in stališča anketirancev o velikih zvereh v formalnih in neformalnih učnih okoljih

Magistrska dela (28)

  1. Nastja Fras: VPLIV NEPOSREDNE IZKUŠNJE NA IZRAŽANJE STALIŠČ IN STRAHU DIJAKOV DO ŽIVALI
  2. Eva Mahkovic: Stališča osnovnošolcev do praktičnih dejavnosti in njihove izkušnje s praktičnimi dejavnostmi v času pouka na daljavo
  3. Mojca Vidmar: Evalvacija poučevanja biologije v gimnazijah na podlagi intervjujev z učitelji
  4. Darja Čadež: Uskladitev vsebin naravoslovne učne poti o evrazijskem risu z učnimi načrti za naravoslovje in biologijo v osnovni šoli
  5. Samo Umek: Kognitivni in afektivni doprinos sekcije živalskih organov pri pouku biologije v gimnazijah
  6. Maja Vrhovnik: Stališča in znanje dijakov o kačjih pastirjih
  7. Breda Škedelj: Odnos dijakov do invazivnih tujerodnih vrst
  8. Tadeja Smolej: Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do rjavega medveda
  9. Maja Smodiš: Preverjanje predstav učencev o morskih organizmih na podlagi anketnega vprašalnika in meritev reakcijskega časa
  10. Gregor Križ: Odnos dijakov do seciranja v šoli
  11. Maja Krajnc: Vpliv nočnega dela na prehranske vzorce delavcev nujnih služb
  12. Nika Pirnat: STALIŠČA ŠTUDENTOV BIOLOGIJE DO PRAKTIČNIH VAJ IN NJIHOVE IZKUŠNJE S PRAKTIČNIMI VAJAMI V ČASU ŠTUDIJA NA DALJAVO
  13. Ana Lasič: Znanje in stališča dijakov o evrazijskem risu
  14. Miša Rus: Uspešnost dijakov pri reševanju izbranih vprašanj iz mature glede na jutranji ali večerni tip posameznika
  15. Sara Gačnik: Možnosti uporabe akvarija pri poučevanju bioloških vsebin
  16. Eva Šajn: Vpliv zaporedja učnih metod na znanje dijakov o razmnoževanju in razširjanju rastlin
  17. Jure Mravlje: Znanje in stališča študentov o gensko spremenjenih organizmih
  18. Ana Pšeničnik: Znanje in stališča osnovnošolcev o evrazijskem risu
  19. Anita Rozman: Jahalne šole in konjeniški centri kot neformalna učna okolja za poučevanje bioloških vsebin
  20. Petra Zadravec: Vpliv neposredne izkušnje na izražanje stališč in strahu osnovnošolcev do živali
  21. Jerneja Rovtar: Vpliv uporabe metode konstruktivne polemike na stališča in znanje dijakov o volkovih
  22. Eva Milavc: Izdelava izobraževalne družabne igre za utrjevanje znanja iz biologije v srednjih šolah
  23. Barbara Hrastar: Stališča in znanje srednješolcev o cepivih in cepljenju
  24. Julija Ržišnik: H5P kot orodje za pripravo interaktivnega učnega gradiva za pouk biologije v osnovni šoli
  25. Katarina Pegan: Predstave dijakov o dedovanju
  26. Urška Mulej: Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
  27. Nika Skitek: Stališča dijakov do ohranjanja in izkoriščanja narave
  28. Karmen Treven: Napačne predstave gimnazijcev o genetiki