Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (30)

  1. Paulič Klara: Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
  2. Lea Grčar: Pomen iluzije v optični umetnosti
  3. Katja Lampret: Risba kot izrazno sredstvo otroka z avtizmom in motnjo senzorne integracije
  4. Patricija Čičmir Vestič: Odnos med barvo in tipografijo na plakatu kot likovno izraznem sredstvu
  5. Daniela Zupan: Analiza in vrednotenje likovnih del pri predmetu likovna umetnost ter uporaba pristopa "Ways in"
  6. Nataša Pibernik: Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli
  7. Urška Jeraj: Glasba kot sredstvo za lažje razumevanje likovnih pojmov in zakonitosti
  8. Rebeka Jerman: Ustvarjalni proces gestualnega akta pri dijakih pod vplivom glasbe
  9. Darja Zupan: Razumevanje barv skozi krajinsko umetnost pri učencih 1., 2. in 3. razreda
  10. Miha Henigsman: Učenje tipografije s pomočjo analognih in digitalnih učnih pripomočkov
  11. Tina Jerič: Vloga likovnih spremenljivk v razvoju otroške risbe
  12. Mojca Jeram: Razumevanje vizualnih identitet glasbenih albumov med učenci 9. razreda
  13. Urša Zalar: Razmerje med risbo in grafiko v predšolskem obdobju
  14. Vilma Peternel: Likovno-jezikovna primerjava likovnega razvoja trojčic od 1. do 12. leta starosti
  15. Saša Bitenc: Razumevanje perspektive kot likovno-sintaktičnega pojava pri učencih 9. razreda
  16. Anja Novak: Matematična slikanica o merjenju didaktični pripomoček v 1. razredu
  17. Špela Obreza: Krajinske aktivnosti v vrtcu
  18. Neli Košir Pegan: Analiza slikanic, nagrajenih z nagrado izvirna slovenska slikanica
  19. Nuša Jurjevič: Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
  20. Klavdija Kovač: Analiza eksperimentov za poučevanje mešanja barv (pigmentov) v 1. in 2. triletju osnovne šole
  21. Andrea Volk: Uporaba zemlje v slikarstvu
  22. Ema Nunar: Plakat kot sredstvo poučevanja likovnih spremenljivk
  23. Petra Leskovec: Povezovanje matematike in likovne umetnosti v 3. razredu osnovne šole
  24. Katja Mulej: Uporabnost internetnih likovnih izzivov pri snovanju likovnih nalog
  25. Eva Jeraj: Izkušnje učiteljev z vključevanjem vsebin s področja keramike pri pouku likovna umetnost
  26. Maja Avbar: Likovne dejavnosti kot podpora romskim predšolskim otrokom pri seznanitvi z vzgojno izobraževalnim sistemom
  27. Tjaša Ivančič: Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
  28. Kaja Pristavec: Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
  29. Martina Frantar: Razvoj prostorske predstavljivosti skozi likovno umetnost in matematiko
  30. Neža Hrnčič: Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah

Diplomska dela (85)

  1. Anita Kočan: Različne možnosti uporabe nosilcev pri risanju v predšolskem obdobju
  2. Anja Habič: Odnos med ploskovno barvno kompozicijo in formatom v slikarstvu
  3. Hana Karim: Percepcija male plastike v odnosu do človeškega telesa
  4. Katja Bašič: Strip kot slika
  5. Urška Jeraj: Od notne transkripcije preko glasbe do likovne notacije
  6. Miha Henigsman: Likovne značilnosti celostne grafične podobe v lesni industriji
  7. Tina Jerič: Slikarstvo in glasba ter njuni medsebojni vplivi
  8. Sara Jakopič: Dogodek kot umetnina
  9. Eva Rokavec: Keramika v kiparstvu
  10. Janja Rihter: Arhiviranje kot beleženje
  11. Eva Gorišek: Razumevanje lastnega procesa slikanja in njegovih sredstev
  12. Sabina Škrgić: Izbira barve pri upodabljanju čustveno intenzivne motivike
  13. Nika Kastelic: Avtoportret v drugem predšolskem starostnem obdobju
  14. Špela Novak: Oblika risarskega nosilca in likovni odziv otrok v 2. starostnem obdobju
  15. Renata Janežič: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o ilustracijah v slovenskih slikanicah
  16. Bernarda Tušar: Risarske, slikarske in grafične dejavnosti v vrtcu ob sodelovanju različnih likovnih ustvarjalcev
  17. Karmen Čad: Samoizbira sredstev za likovno izražanje pri otrocih v I. starostnem obdobju
  18. Patricija Oblak: Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
  19. Petra Treven: Senzorna integracija skozi kiparsko dejavnost
  20. Daša Praznik: Vloga grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji
  21. Tadeja Pogačnik: Vloga eksperimentalne tipografije v oblikovanju logotipov
  22. Eva Žerjal: Vloga fotografije v slikarskem umetniškem delu
  23. Rebeka Jerman: Gestualno slikarstvo
  24. Verena Zorenč: Resničnost in estetika v dokumentarni fotografiji
  25. Urša Koželj: Krajinske transformacije
  26. Ajda Fuchs: Barva in njene dimenzije
  27. Nika Rosman: Risba v prostoru
  28. Gašper Antauer: Antijunak v stripu
  29. Špela Nemec: Likovne značilnosti grafičnih znakov v elektronski glasbi
  30. Ana Kotar Škarjak: Sodobna risba
  31. Marina Vrbavac: Ženska v kiparstvu
  32. Urša Zalar: Likovna umetnina kot likovni motiv
  33. Tjaša Pogačar: Stališča vzgojiteljev in staršev o likovni ustvarjalnosti otrok v vrtcu
  34. Jasmina Jelčič Juratovec: Pripovednost v reliefu
  35. Katarina Jereb: Spolna identiteta v risbi predšolskega otroka
  36. Nastja Križman: Origami in krepitev spominskih sposobnosti predšolskih otrok
  37. Mojca Bregar: Kolaž kot sredstvo likovne artikulacije
  38. Monika Železnik: Snovnost barve
  39. Katja Krejan: Otroška risba kot izhodišče za ilustracijo
  40. Nina Cekuta: Odnos med barvo in slikovnim formatom v indijski umetnosti
  41. Eva Jeraj: Postopki okraševanja žgane gline
  42. Vilma Peternel: Primerjava risb enojajčnih dvojčkov v predšolskem in zgodnješolskem obdobju
  43. Klara Jesenik: Motivi v risbi na Slovenskem
  44. Emira Bečić: Likovna apreciacija kot subjektivizacija pri likovnem izražanju otrok med 3. in 4. letom starosti
  45. Milena Oblak Erznožnik: Prostor slike
  46. Živa Čuk: Vpliv grafične tehnike na izvedbo likovnega motiva
  47. Špela Sebanc: Prenova celostne grafične podobe Studia S
  48. Maša Tratnik: Primerjava med likovnimi značilnostmi stripa za otroke in odrasle
  49. Ines Dovečer Kurat: Risba in slikarstvo v likovni terapiji
  50. Živa Lencl: Vloga gostote v likovni artikulaciji
  51. Kelly Avsenik Hanson: Likovne transformacije med risbo in kipom
  52. Nastja Grenc: Otrokov odziv na abstraktno in realistično ilustracijo
  53. Gabrijela Pišek: Opremljenost igralnic z likovnimi materiali
  54. Valentina Cencič: Prenos risbe v grafiko
  55. Tina Remc: Pomen zgodbe pri izbiri in oblikovanju mehkih kiparskih materialov
  56. Vesna Trček: Razstavna dejavnost v vrtcu
  57. Lana Glavan Pezdir: Prezentacija čustev v risbi predšolskega otroka
  58. Nina Rupel: Ilustracija
  59. Nina Mrđenović: Rime v risbi
  60. Maruša Žirovnik: Likovni kotički v javnih vrtcih
  61. Eva Lederer: Dialog ob sodobnih umetniških praksah kot povod za proaktivno reševanje naravovarstvenih problemov v vrtcu
  62. Nuša Kirn: Primerjava stališč študentov predšolske vzgoje in vzgojiteljev o sovplivanju kiparskega in risarskega razvoja pri predšolskem otroku starem 3–4 leta
  63. Katja Lopuh: Vpliv ilustracij na likovno in jezikovno izražanje predšolskih otrok
  64. Sergeja Gartner: Likovne zakonitosti pripovedne ilustracije
  65. Mojca Jeram: Likovne značilnosti oblikovanja simbolov in logotipov glasbenih skupin
  66. Debora Oberžan: Vključevanje izdelave voščenk v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  67. Sara Lovko: Sodelovanje vrtca z galerijami
  68. Bojana Gudlin: Vrednotenje zadovoljstva z likovnim izdelkom med otrokom in njegovimi starši
  69. Laura Sušnik: Primerjava upodabljanja človeške in živalske figure v predšolskem obdobju
  70. Lucija Prosen: Odnos vzgojiteljev do likovne motivike pri likovnih dejavnostih v vrtcu
  71. Lucija Babič: Uporaba naravnih materialov pri likovnosti po mnenju in izkušnjah vzgojiteljev
  72. Nina Čistar: Načrtovanje in izvajanje vsebin iz področja prostorskega oblikovanja v predšolskem obdobju
  73. Neža Brelih: Oblikovanje papirja z različnimi orodji v predšolskem obdobju
  74. Veronika Bačnik: Pomnjenje lastnih likovnih izdelkov v predšolskem obdobju
  75. Mojca Babič: Študija primera prilagoditev treh likovnih dejavnosti slepemu otroku v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  76. Nika Mehle: Avtoportret v otroški risbi med 1. in 6. letom starosti
  77. Ernesa Blažević: Risanje po spominu v predšolskem obdobju
  78. Nika Bozja: Seznanjenost vzgojiteljev z značilnostmi in funkcijo likovnih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
  79. Saša Kenda: Človeška figura v kiparstvu - primerjava mlajše in starejše predšolske populacije
  80. Maja Milavec: Izkušnje strokovnih delavcev pri delu z otroki z motnjami avtističnega spektra pri likovni vzgoji v predšolskem obdobju
  81. Sara Žagar: Kiparski materiali v predšolskem obdobju in prvem razredu osnovne šole
  82. Naida Islamović: Risarski in kiparski avtoportret pri 6-letnikih
  83. Veronika Žnidaršič: Primerjava oblikovanja živalske figure v dvodimenzionalnem in trodimenzionalnem načinu likovnega izražanja
  84. Patricija Boštjančič: Uporaba kolaža v predšolskem obdobju
  85. Petra Geiger: Uporaba mehkega kiparskega materiala in njegov vpliv na fino motoriko pri predšolskih otrocih

Druga dela (26)

  1. Uršula Podobnik: Preschool childʼs researching interests and role of visual artʼs expressing media
  2. Uršula Podobnik, Jurij Selan: Visual art gifted child in pre-school and early school years
  3. Uršula Podobnik: Perception of modern art and evaluation of children's art products in the primary school
  4. Mirko Bratuša, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič, Beatriz Tomšič Čerkez: Razstava likovnih del profesorjev Oddelka za likovno pedagogiko ob tednu Univerze
  5. Uršula Podobnik: Differentiation based on learning styles at visual art education
  6. Uršula Podobnik: Modern art in pre-school and early-school education
  7. Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok
  8. Uršula Podobnik: General teachers and modern art
  9. Uršula Podobnik: Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih
  10. Uršula Podobnik, Vilma Peternel, Jurij Selan: Drawing development of identical and non-identical twins
  11. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  12. Uršula Podobnik: Fotografska razstava študentov Specialne in rehabilitacijske pedagogike, mentorica asist. dr. Uršula Podobnik
  13. Uršula Podobnik: Preschool child’s researching interests and role of visual art’s expressing media
  14. Mateja Kos, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
  15. Matej Sečnik, Uršula Podobnik: Raznolikost in subjektivnost izražanja - porok likovne prepričljivosti in izvirnosti
  16. Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih: Razstava projekta Gib in njegova sled
  17. Mirko Bratuša, Beatriz Tomšič Čerkez, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič: Razstava profesorjev Oddelka za likovno pedagogikoob 70-letnici Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete
  18. Uršula Podobnik, Anja Jerčič Jakob: III. mednarodni otroški likovni bienale OŠ Božidarja Jakca 2017
  19. Arts and cultural education at school in Europe
  20. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  21. Rajka Bračun Sova, Uršula Podobnik: What does the integration of Reggio Emilia principles into Slovenian preschools indicate about the quality of art teaching
  22. Sara Bolte: Sporočilnost likovnih del s prisotnostjo besedil
  23. Urša Lesar: Pomen barvnih modelov za poučevanje o barvi v osnovni šoli
  24. Darja Zupan: Zaznamovan prostor
  25. Anja Jerčič Jakob, Uršula Podobnik: Knjigoveški eksperimenti iz odpadnih materialov
  26. Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan: Understanding analytical drawings of preschool children