Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (32)
Vita Čepič:
Redukcija barve pri prenosu slike v grafiko
Paulič Klara:
Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
Lea Grčar:
Pomen iluzije v optični umetnosti
Katja Lampret:
Risba kot izrazno sredstvo otroka z avtizmom in motnjo senzorne integracije
Patricija Čičmir Vestič:
Odnos med barvo in tipografijo na plakatu kot likovno izraznem sredstvu
Daniela Zupan:
Analiza in vrednotenje likovnih del pri predmetu likovna umetnost ter uporaba pristopa "Ways in"
Nataša Pibernik:
Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli
Urška Jeraj:
Glasba kot sredstvo za lažje razumevanje likovnih pojmov in zakonitosti
Rebeka Jerman:
Ustvarjalni proces gestualnega akta pri dijakih pod vplivom glasbe
Darja Zupan:
Razumevanje barv skozi krajinsko umetnost pri učencih 1., 2. in 3. razreda
Miha Henigsman:
Učenje tipografije s pomočjo analognih in digitalnih učnih pripomočkov
Tina Jerič:
Vloga likovnih spremenljivk v razvoju otroške risbe
Mojca Jeram:
Razumevanje vizualnih identitet glasbenih albumov med učenci 9. razreda
Urša Zalar:
Razmerje med risbo in grafiko v predšolskem obdobju
Vilma Peternel:
Likovno-jezikovna primerjava likovnega razvoja trojčic od 1. do 12. leta starosti
Saša Bitenc:
Razumevanje perspektive kot likovno-sintaktičnega pojava pri učencih 9. razreda
Anja Novak:
Matematična slikanica o merjenju didaktični pripomoček v 1. razredu
Špela Obreza:
Krajinske aktivnosti v vrtcu
Neli Košir Pegan:
Analiza slikanic, nagrajenih z nagrado izvirna slovenska slikanica
Nuša Jurjevič:
Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
Klavdija Kovač:
Analiza eksperimentov za poučevanje mešanja barv (pigmentov) v 1. in 2. triletju osnovne šole
Andrea Volk:
Uporaba zemlje v slikarstvu
Ema Nunar:
Plakat kot sredstvo poučevanja likovnih spremenljivk
Petra Leskovec:
Povezovanje matematike in likovne umetnosti v 3. razredu osnovne šole
Katja Mulej:
Uporabnost internetnih likovnih izzivov pri snovanju likovnih nalog
Eva Jeraj:
Izkušnje učiteljev z vključevanjem vsebin s področja keramike pri pouku likovna umetnost
Maja Avbar:
Likovne dejavnosti kot podpora romskim predšolskim otrokom pri seznanitvi z vzgojno izobraževalnim sistemom
Tjaša Ivančič:
Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
Kaja Pristavec:
Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
Martina Frantar:
Razvoj prostorske predstavljivosti skozi likovno umetnost in matematiko
Neža Hrnčič:
Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah
Tina Jarc:
Vpliv spreminjajočih okoliščin na učence z ADHD ter učence s čustveno-vedenjskimi motnjami pri likovnem izražanju in pogled umetnostne terapije na delo z otroki s posebnimi potrebami
Diplomska dela (89)
Anita Kočan:
Različne možnosti uporabe nosilcev pri risanju v predšolskem obdobju
Anja Habič:
Odnos med ploskovno barvno kompozicijo in formatom v slikarstvu
Hana Karim:
Percepcija male plastike v odnosu do človeškega telesa
Katja Bašič:
Strip kot slika
Urška Jeraj:
Od notne transkripcije preko glasbe do likovne notacije
Miha Henigsman:
Likovne značilnosti celostne grafične podobe v lesni industriji
Tina Jerič:
Slikarstvo in glasba ter njuni medsebojni vplivi
Sara Jakopič:
Dogodek kot umetnina
Eva Rokavec:
Keramika v kiparstvu
Janja Rihter:
Arhiviranje kot beleženje
Eva Gorišek:
Razumevanje lastnega procesa slikanja in njegovih sredstev
Sabina Škrgić:
Izbira barve pri upodabljanju čustveno intenzivne motivike
Nika Kastelic:
Avtoportret v drugem predšolskem starostnem obdobju
Špela Novak:
Oblika risarskega nosilca in likovni odziv otrok v 2. starostnem obdobju
Renata Janežič:
Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o ilustracijah v slovenskih slikanicah
Bernarda Tušar:
Risarske, slikarske in grafične dejavnosti v vrtcu ob sodelovanju različnih likovnih ustvarjalcev
Karmen Čad:
Samoizbira sredstev za likovno izražanje pri otrocih v I. starostnem obdobju
Andreja Lavrač:
Prepoznavanje likovno nadarjenih otrok v vrtcu
Urška Cirnski:
Vloga ilustracij v slikanici skozi prizmo otrok, staršev in vzgojiteljev
Mija Rakoše:
Otrokovo razumevanje in doživljanje ilustracij v slikanici prek likovnega poustvarjanja
Patricija Oblak:
Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
Petra Treven:
Senzorna integracija skozi kiparsko dejavnost
Daša Praznik:
Vloga grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji
Tadeja Pogačnik:
Vloga eksperimentalne tipografije v oblikovanju logotipov
Eva Žerjal:
Vloga fotografije v slikarskem umetniškem delu
Rebeka Jerman:
Gestualno slikarstvo
Verena Zorenč:
Resničnost in estetika v dokumentarni fotografiji
Urša Koželj:
Krajinske transformacije
Ajda Fuchs:
Barva in njene dimenzije
Nika Rosman:
Risba v prostoru
Gašper Antauer:
Antijunak v stripu
Špela Nemec:
Likovne značilnosti grafičnih znakov v elektronski glasbi
Ana Kotar Škarjak:
Sodobna risba
Marina Vrbavac:
Ženska v kiparstvu
Urša Zalar:
Likovna umetnina kot likovni motiv
Tjaša Pogačar:
Stališča vzgojiteljev in staršev o likovni ustvarjalnosti otrok v vrtcu
Jasmina Jelčič Juratovec:
Pripovednost v reliefu
Katarina Jereb:
Spolna identiteta v risbi predšolskega otroka
Nastja Križman:
Origami in krepitev spominskih sposobnosti predšolskih otrok
Mojca Bregar:
Kolaž kot sredstvo likovne artikulacije
Monika Železnik:
Snovnost barve
Katja Krejan:
Otroška risba kot izhodišče za ilustracijo
Nina Cekuta:
Odnos med barvo in slikovnim formatom v indijski umetnosti
Eva Jeraj:
Postopki okraševanja žgane gline
Vilma Peternel:
Primerjava risb enojajčnih dvojčkov v predšolskem in zgodnješolskem obdobju
Klara Jesenik:
Motivi v risbi na Slovenskem
Emira Bečić:
Likovna apreciacija kot subjektivizacija pri likovnem izražanju otrok med 3. in 4. letom starosti
Milena Oblak Erznožnik:
Prostor slike
Živa Čuk:
Vpliv grafične tehnike na izvedbo likovnega motiva
Špela Sebanc:
Prenova celostne grafične podobe Studia S
Maša Tratnik:
Primerjava med likovnimi značilnostmi stripa za otroke in odrasle
Ines Dovečer Kurat:
Risba in slikarstvo v likovni terapiji
Živa Lencl:
Vloga gostote v likovni artikulaciji
Kelly Avsenik Hanson:
Likovne transformacije med risbo in kipom
Nastja Grenc:
Otrokov odziv na abstraktno in realistično ilustracijo
Gabrijela Pišek:
Opremljenost igralnic z likovnimi materiali
Valentina Cencič:
Prenos risbe v grafiko
Tina Remc:
Pomen zgodbe pri izbiri in oblikovanju mehkih kiparskih materialov
Vesna Trček:
Razstavna dejavnost v vrtcu
Lana Glavan Pezdir:
Prezentacija čustev v risbi predšolskega otroka
Nina Rupel:
Ilustracija
Nina Mrđenović:
Rime v risbi
Maruša Žirovnik:
Likovni kotički v javnih vrtcih
Eva Lederer:
Dialog ob sodobnih umetniških praksah kot povod za proaktivno reševanje naravovarstvenih problemov v vrtcu
Nuša Kirn:
Primerjava stališč študentov predšolske vzgoje in vzgojiteljev o sovplivanju kiparskega in risarskega razvoja pri predšolskem otroku starem 3–4 leta
Katja Lopuh:
Vpliv ilustracij na likovno in jezikovno izražanje predšolskih otrok
Sergeja Gartner:
Likovne zakonitosti pripovedne ilustracije
Mojca Jeram:
Likovne značilnosti oblikovanja simbolov in logotipov glasbenih skupin
Debora Oberžan:
Vključevanje izdelave voščenk v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
Sara Lovko:
Sodelovanje vrtca z galerijami
Bojana Gudlin:
Vrednotenje zadovoljstva z likovnim izdelkom med otrokom in njegovimi starši
Laura Sušnik:
Primerjava upodabljanja človeške in živalske figure v predšolskem obdobju
Lucija Prosen:
Odnos vzgojiteljev do likovne motivike pri likovnih dejavnostih v vrtcu
Lucija Babič:
Uporaba naravnih materialov pri likovnosti po mnenju in izkušnjah vzgojiteljev
Nina Čistar:
Načrtovanje in izvajanje vsebin iz področja prostorskega oblikovanja v predšolskem obdobju
Neža Brelih:
Oblikovanje papirja z različnimi orodji v predšolskem obdobju
Veronika Bačnik:
Pomnjenje lastnih likovnih izdelkov v predšolskem obdobju
Mojca Babič:
Študija primera prilagoditev treh likovnih dejavnosti slepemu otroku v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Nika Mehle:
Avtoportret v otroški risbi med 1. in 6. letom starosti
Ernesa Blažević:
Risanje po spominu v predšolskem obdobju
Nika Bozja:
Seznanjenost vzgojiteljev z značilnostmi in funkcijo likovnih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
Saša Kenda:
Človeška figura v kiparstvu - primerjava mlajše in starejše predšolske populacije
Maja Milavec:
Izkušnje strokovnih delavcev pri delu z otroki z motnjami avtističnega spektra pri likovni vzgoji v predšolskem obdobju
Sara Žagar:
Kiparski materiali v predšolskem obdobju in prvem razredu osnovne šole
Naida Islamović:
Risarski in kiparski avtoportret pri 6-letnikih
Veronika Žnidaršič:
Primerjava oblikovanja živalske figure v dvodimenzionalnem in trodimenzionalnem načinu likovnega izražanja
Patricija Boštjančič:
Uporaba kolaža v predšolskem obdobju
Petra Geiger:
Uporaba mehkega kiparskega materiala in njegov vpliv na fino motoriko pri predšolskih otrocih
Hana Fekonja:
Izvedba grafičnih tehnik s predšolskimi otroki in stališča vzgojiteljev o grafiki
Druga dela (24)
Uršula Podobnik:
Preschool childʼs researching interests and role of visual artʼs expressing media
Uršula Podobnik, Jurij Selan:
Visual art gifted child in pre-school and early school years
Uršula Podobnik:
Perception of modern art and evaluation of children's art products in the primary school
Mirko Bratuša, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič, Beatriz Tomšič Čerkez:
Razstava likovnih del profesorjev Oddelka za likovno pedagogiko ob tednu Univerze
Uršula Podobnik:
Differentiation based on learning styles at visual art education
Uršula Podobnik:
Modern art in pre-school and early-school education
Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok
Uršula Podobnik:
Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih
Uršula Podobnik, Vilma Peternel, Jurij Selan:
Drawing development of identical and non-identical twins
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Uršula Podobnik:
Fotografska razstava študentov Specialne in rehabilitacijske pedagogike, mentorica asist. dr. Uršula Podobnik
Uršula Podobnik:
Preschool child’s researching interests and role of visual art’s expressing media
Mateja Kos, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
Matej Sečnik, Uršula Podobnik:
Raznolikost in subjektivnost izražanja - porok likovne prepričljivosti in izvirnosti
Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih:
Razstava projekta Gib in njegova sled
Mirko Bratuša, Beatriz Tomšič Čerkez, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič:
Razstava profesorjev Oddelka za likovno pedagogikoob 70-letnici Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete
Uršula Podobnik, Anja Jerčič Jakob:
III. mednarodni otroški likovni bienale OŠ Božidarja Jakca 2017
Arts and cultural education at school in Europe
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Sara Bolte:
Sporočilnost likovnih del s prisotnostjo besedil
Urša Lesar:
Pomen barvnih modelov za poučevanje o barvi v osnovni šoli
Darja Zupan:
Zaznamovan prostor
Anja Jerčič Jakob, Uršula Podobnik:
Knjigoveški eksperimenti iz odpadnih materialov
Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan:
Understanding analytical drawings of preschool children