Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (30)

  1. Paulič Klara: Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
  2. Lea Grčar: Pomen iluzije v optični umetnosti
  3. Katja Lampret: Risba kot izrazno sredstvo otroka z avtizmom in motnjo senzorne integracije
  4. Patricija Čičmir Vestič: Odnos med barvo in tipografijo na plakatu kot likovno izraznem sredstvu
  5. Daniela Zupan: Analiza in vrednotenje likovnih del pri predmetu likovna umetnost ter uporaba pristopa "Ways in"
  6. Nataša Pibernik: Evidentiranje likovno nadarjenih učencev v osnovni šoli
  7. Urška Jeraj: Glasba kot sredstvo za lažje razumevanje likovnih pojmov in zakonitosti
  8. Rebeka Jerman: Ustvarjalni proces gestualnega akta pri dijakih pod vplivom glasbe
  9. Darja Zupan: Razumevanje barv skozi krajinsko umetnost pri učencih 1., 2. in 3. razreda
  10. Miha Henigsman: Učenje tipografije s pomočjo analognih in digitalnih učnih pripomočkov
  11. Tina Jerič: Vloga likovnih spremenljivk v razvoju otroške risbe
  12. Mojca Jeram: Razumevanje vizualnih identitet glasbenih albumov med učenci 9. razreda
  13. Urša Zalar: Razmerje med risbo in grafiko v predšolskem obdobju
  14. Vilma Peternel: Likovno-jezikovna primerjava likovnega razvoja trojčic od 1. do 12. leta starosti
  15. Saša Bitenc: Razumevanje perspektive kot likovno-sintaktičnega pojava pri učencih 9. razreda
  16. Anja Novak: Matematična slikanica o merjenju didaktični pripomoček v 1. razredu
  17. Špela Obreza: Krajinske aktivnosti v vrtcu
  18. Neli Košir Pegan: Analiza slikanic, nagrajenih z nagrado izvirna slovenska slikanica
  19. Nuša Jurjevič: Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
  20. Klavdija Kovač: Analiza eksperimentov za poučevanje mešanja barv (pigmentov) v 1. in 2. triletju osnovne šole
  21. Andrea Volk: Uporaba zemlje v slikarstvu
  22. Ema Nunar: Plakat kot sredstvo poučevanja likovnih spremenljivk
  23. Petra Leskovec: Povezovanje matematike in likovne umetnosti v 3. razredu osnovne šole
  24. Katja Mulej: Uporabnost internetnih likovnih izzivov pri snovanju likovnih nalog
  25. Eva Jeraj: Izkušnje učiteljev z vključevanjem vsebin s področja keramike pri pouku likovna umetnost
  26. Maja Avbar: Likovne dejavnosti kot podpora romskim predšolskim otrokom pri seznanitvi z vzgojno izobraževalnim sistemom
  27. Tjaša Ivančič: Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
  28. Kaja Pristavec: Primerjava risbe človeške figure učencev z lažjimi intelektualnimi primanjkljaji in učencev značilnega razvoja
  29. Martina Frantar: Razvoj prostorske predstavljivosti skozi likovno umetnost in matematiko
  30. Neža Hrnčič: Risba človeške figure osnovane na različnih izraznih modalitetah

Diplomska dela (88)

  1. Anita Kočan: Različne možnosti uporabe nosilcev pri risanju v predšolskem obdobju
  2. Anja Habič: Odnos med ploskovno barvno kompozicijo in formatom v slikarstvu
  3. Hana Karim: Percepcija male plastike v odnosu do človeškega telesa
  4. Katja Bašič: Strip kot slika
  5. Urška Jeraj: Od notne transkripcije preko glasbe do likovne notacije
  6. Miha Henigsman: Likovne značilnosti celostne grafične podobe v lesni industriji
  7. Tina Jerič: Slikarstvo in glasba ter njuni medsebojni vplivi
  8. Sara Jakopič: Dogodek kot umetnina
  9. Eva Rokavec: Keramika v kiparstvu
  10. Janja Rihter: Arhiviranje kot beleženje
  11. Eva Gorišek: Razumevanje lastnega procesa slikanja in njegovih sredstev
  12. Sabina Škrgić: Izbira barve pri upodabljanju čustveno intenzivne motivike
  13. Nika Kastelic: Avtoportret v drugem predšolskem starostnem obdobju
  14. Špela Novak: Oblika risarskega nosilca in likovni odziv otrok v 2. starostnem obdobju
  15. Renata Janežič: Mnenja vzgojiteljic in vzgojiteljev o ilustracijah v slovenskih slikanicah
  16. Bernarda Tušar: Risarske, slikarske in grafične dejavnosti v vrtcu ob sodelovanju različnih likovnih ustvarjalcev
  17. Karmen Čad: Samoizbira sredstev za likovno izražanje pri otrocih v I. starostnem obdobju
  18. Andreja Lavrač: Prepoznavanje likovno nadarjenih otrok v vrtcu
  19. Urška Cirnski: Vloga ilustracij v slikanici skozi prizmo otrok, staršev in vzgojiteljev
  20. Mija Rakoše: Otrokovo razumevanje in doživljanje ilustracij v slikanici prek likovnega poustvarjanja
  21. Patricija Oblak: Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
  22. Petra Treven: Senzorna integracija skozi kiparsko dejavnost
  23. Daša Praznik: Vloga grafičnega oblikovanja v tržni komunikaciji
  24. Tadeja Pogačnik: Vloga eksperimentalne tipografije v oblikovanju logotipov
  25. Eva Žerjal: Vloga fotografije v slikarskem umetniškem delu
  26. Rebeka Jerman: Gestualno slikarstvo
  27. Verena Zorenč: Resničnost in estetika v dokumentarni fotografiji
  28. Urša Koželj: Krajinske transformacije
  29. Ajda Fuchs: Barva in njene dimenzije
  30. Nika Rosman: Risba v prostoru
  31. Gašper Antauer: Antijunak v stripu
  32. Špela Nemec: Likovne značilnosti grafičnih znakov v elektronski glasbi
  33. Ana Kotar Škarjak: Sodobna risba
  34. Marina Vrbavac: Ženska v kiparstvu
  35. Urša Zalar: Likovna umetnina kot likovni motiv
  36. Tjaša Pogačar: Stališča vzgojiteljev in staršev o likovni ustvarjalnosti otrok v vrtcu
  37. Jasmina Jelčič Juratovec: Pripovednost v reliefu
  38. Katarina Jereb: Spolna identiteta v risbi predšolskega otroka
  39. Nastja Križman: Origami in krepitev spominskih sposobnosti predšolskih otrok
  40. Mojca Bregar: Kolaž kot sredstvo likovne artikulacije
  41. Monika Železnik: Snovnost barve
  42. Katja Krejan: Otroška risba kot izhodišče za ilustracijo
  43. Nina Cekuta: Odnos med barvo in slikovnim formatom v indijski umetnosti
  44. Eva Jeraj: Postopki okraševanja žgane gline
  45. Vilma Peternel: Primerjava risb enojajčnih dvojčkov v predšolskem in zgodnješolskem obdobju
  46. Klara Jesenik: Motivi v risbi na Slovenskem
  47. Emira Bečić: Likovna apreciacija kot subjektivizacija pri likovnem izražanju otrok med 3. in 4. letom starosti
  48. Milena Oblak Erznožnik: Prostor slike
  49. Živa Čuk: Vpliv grafične tehnike na izvedbo likovnega motiva
  50. Špela Sebanc: Prenova celostne grafične podobe Studia S
  51. Maša Tratnik: Primerjava med likovnimi značilnostmi stripa za otroke in odrasle
  52. Ines Dovečer Kurat: Risba in slikarstvo v likovni terapiji
  53. Živa Lencl: Vloga gostote v likovni artikulaciji
  54. Kelly Avsenik Hanson: Likovne transformacije med risbo in kipom
  55. Nastja Grenc: Otrokov odziv na abstraktno in realistično ilustracijo
  56. Gabrijela Pišek: Opremljenost igralnic z likovnimi materiali
  57. Valentina Cencič: Prenos risbe v grafiko
  58. Tina Remc: Pomen zgodbe pri izbiri in oblikovanju mehkih kiparskih materialov
  59. Vesna Trček: Razstavna dejavnost v vrtcu
  60. Lana Glavan Pezdir: Prezentacija čustev v risbi predšolskega otroka
  61. Nina Rupel: Ilustracija
  62. Nina Mrđenović: Rime v risbi
  63. Maruša Žirovnik: Likovni kotički v javnih vrtcih
  64. Eva Lederer: Dialog ob sodobnih umetniških praksah kot povod za proaktivno reševanje naravovarstvenih problemov v vrtcu
  65. Nuša Kirn: Primerjava stališč študentov predšolske vzgoje in vzgojiteljev o sovplivanju kiparskega in risarskega razvoja pri predšolskem otroku starem 3–4 leta
  66. Katja Lopuh: Vpliv ilustracij na likovno in jezikovno izražanje predšolskih otrok
  67. Sergeja Gartner: Likovne zakonitosti pripovedne ilustracije
  68. Mojca Jeram: Likovne značilnosti oblikovanja simbolov in logotipov glasbenih skupin
  69. Debora Oberžan: Vključevanje izdelave voščenk v pouk likovne umetnosti v osnovni šoli
  70. Sara Lovko: Sodelovanje vrtca z galerijami
  71. Bojana Gudlin: Vrednotenje zadovoljstva z likovnim izdelkom med otrokom in njegovimi starši
  72. Laura Sušnik: Primerjava upodabljanja človeške in živalske figure v predšolskem obdobju
  73. Lucija Prosen: Odnos vzgojiteljev do likovne motivike pri likovnih dejavnostih v vrtcu
  74. Lucija Babič: Uporaba naravnih materialov pri likovnosti po mnenju in izkušnjah vzgojiteljev
  75. Nina Čistar: Načrtovanje in izvajanje vsebin iz področja prostorskega oblikovanja v predšolskem obdobju
  76. Neža Brelih: Oblikovanje papirja z različnimi orodji v predšolskem obdobju
  77. Veronika Bačnik: Pomnjenje lastnih likovnih izdelkov v predšolskem obdobju
  78. Mojca Babič: Študija primera prilagoditev treh likovnih dejavnosti slepemu otroku v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  79. Nika Mehle: Avtoportret v otroški risbi med 1. in 6. letom starosti
  80. Ernesa Blažević: Risanje po spominu v predšolskem obdobju
  81. Nika Bozja: Seznanjenost vzgojiteljev z značilnostmi in funkcijo likovnih dejavnosti za otroke s posebnimi potrebami
  82. Saša Kenda: Človeška figura v kiparstvu - primerjava mlajše in starejše predšolske populacije
  83. Maja Milavec: Izkušnje strokovnih delavcev pri delu z otroki z motnjami avtističnega spektra pri likovni vzgoji v predšolskem obdobju
  84. Sara Žagar: Kiparski materiali v predšolskem obdobju in prvem razredu osnovne šole
  85. Naida Islamović: Risarski in kiparski avtoportret pri 6-letnikih
  86. Veronika Žnidaršič: Primerjava oblikovanja živalske figure v dvodimenzionalnem in trodimenzionalnem načinu likovnega izražanja
  87. Patricija Boštjančič: Uporaba kolaža v predšolskem obdobju
  88. Petra Geiger: Uporaba mehkega kiparskega materiala in njegov vpliv na fino motoriko pri predšolskih otrocih

Druga dela (24)

  1. Uršula Podobnik: Preschool childʼs researching interests and role of visual artʼs expressing media
  2. Uršula Podobnik, Jurij Selan: Visual art gifted child in pre-school and early school years
  3. Uršula Podobnik: Perception of modern art and evaluation of children's art products in the primary school
  4. Mirko Bratuša, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič, Beatriz Tomšič Čerkez: Razstava likovnih del profesorjev Oddelka za likovno pedagogiko ob tednu Univerze
  5. Uršula Podobnik: Differentiation based on learning styles at visual art education
  6. Uršula Podobnik: Modern art in pre-school and early-school education
  7. Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok
  8. Uršula Podobnik: Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih
  9. Uršula Podobnik, Vilma Peternel, Jurij Selan: Drawing development of identical and non-identical twins
  10. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  11. Uršula Podobnik: Fotografska razstava študentov Specialne in rehabilitacijske pedagogike, mentorica asist. dr. Uršula Podobnik
  12. Uršula Podobnik: Preschool child’s researching interests and role of visual art’s expressing media
  13. Mateja Kos, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
  14. Matej Sečnik, Uršula Podobnik: Raznolikost in subjektivnost izražanja - porok likovne prepričljivosti in izvirnosti
  15. Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih: Razstava projekta Gib in njegova sled
  16. Mirko Bratuša, Beatriz Tomšič Čerkez, Andrej Brumen Čop, Črtomir Frelih, Tomaž Gorjup, Anja Jerčič Jakob, Roman Makše, Uršula Podobnik, Jurij Selan, Zora Stančič: Razstava profesorjev Oddelka za likovno pedagogikoob 70-letnici Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete
  17. Uršula Podobnik, Anja Jerčič Jakob: III. mednarodni otroški likovni bienale OŠ Božidarja Jakca 2017
  18. Arts and cultural education at school in Europe
  19. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  20. Sara Bolte: Sporočilnost likovnih del s prisotnostjo besedil
  21. Urša Lesar: Pomen barvnih modelov za poučevanje o barvi v osnovni šoli
  22. Darja Zupan: Zaznamovan prostor
  23. Anja Jerčič Jakob, Uršula Podobnik: Knjigoveški eksperimenti iz odpadnih materialov
  24. Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan: Understanding analytical drawings of preschool children