Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Matej Zapušek:
Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju
Magistrska dela (2)
Urška Erjavec:
Programski vzorci v rešitvah izbranih nalog v sistemu Tomo
Luka Čušin:
Učenje izbranih programskih vzorcev z računalniško igro
Diplomska dela (22)
Ksenija Koželj:
Učenje logike s pomočjo interaktivne računalniške igre
Anja Friškovec:
Izobrževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk"
Brigita Kotar:
Resne igre
Tugo-Tijaš Štrbenc:
Izdelava izobraževalnih 3D iger v programu Unity
Aleša Žandar:
Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem
Klaudija Humar:
Odkrivanje težavnih konceptov pri uvodnem programiranju
Tadej Bogataj:
Primerjava razvojnih orodij za programiranje Android aplikacij
Luka Viktor Rogač:
Končni avtomati
Gregor Spačal:
Spoznavanje delovanja računalnika s pomočjo Raspberry Pi
Monika Jensterle:
Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja
Luka Taras Korošec:
Analiza in nadgradnja aplikacije za delo z grafi
Saša Bukovec:
Poučevanje šifriranja v osnovni šoli
Žiga Štamcar:
Zasnova spletnega orodja za prijavo na govorilne ure v sistemu Plone
Domen Brglez:
Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity
Katja Zupančič:
Matematična logika in logične naloge
Maja Zupančič:
Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov
Klemen Sušec:
Spletna aplikacija PEFtube
Luka Jurković:
Aplikacija za delo z grafi
Nastja Ambrožič:
Zasnova za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah
Blaž Abram:
Predstavitev naprednejših funkcionalnosti za izdelavo izobraževalnih iger v programu Unity
Anton Dimic:
Večigralski način v izobraževalnih igrah
Manca Semprimožnik:
Vključitev videa v kiparski projekt
Druga dela (13)
Matej Zapušek, Anja Friškovec, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj:
Svet spremenljivk - izobraževalna računalniška igra
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Learning programming with serious games
Katja Skubic, Davor Zupan, Drožđek Sara, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki
Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Skrivnostni Surini
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Achieving teachers' competences in the serious game design process
Jože Rugelj, Matej Zapušek:
Innovative and flexible forms of teaching and learning with information and communication technologies
Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov
Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Skrivnostni Surini
Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
Katja Skubic, Davor Zupan, Sara Drožđek, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur