Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Matej Zapušek: Domenska ontologija programskih vzorcev pri uvodnem programiranju

Magistrska dela (2)

  1. Urška Erjavec: Programski vzorci v rešitvah izbranih nalog v sistemu Tomo
  2. Luka Čušin: Učenje izbranih programskih vzorcev z računalniško igro

Diplomska dela (22)

  1. Ksenija Koželj: Učenje logike s pomočjo interaktivne računalniške igre
  2. Anja Friškovec: Izobrževalna računalniška igra za učenje osnov programiranja v osnovni šoli "Svet spremenljivk"
  3. Brigita Kotar: Resne igre
  4. Tugo-Tijaš Štrbenc: Izdelava izobraževalnih 3D iger v programu Unity
  5. Aleša Žandar: Izdelava učnih priprav za poučevanje programiranja s Scratchem
  6. Klaudija Humar: Odkrivanje težavnih konceptov pri uvodnem programiranju
  7. Tadej Bogataj: Primerjava razvojnih orodij za programiranje Android aplikacij
  8. Luka Viktor Rogač: Končni avtomati
  9. Gregor Spačal: Spoznavanje delovanja računalnika s pomočjo Raspberry Pi
  10. Monika Jensterle: Modeliranje dejavnikov, ki vplivajo na razumevanje uvodnih konceptov iz programiranja
  11. Luka Taras Korošec: Analiza in nadgradnja aplikacije za delo z grafi
  12. Saša Bukovec: Poučevanje šifriranja v osnovni šoli
  13. Žiga Štamcar: Zasnova spletnega orodja za prijavo na govorilne ure v sistemu Plone
  14. Domen Brglez: Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity
  15. Katja Zupančič: Matematična logika in logične naloge
  16. Maja Zupančič: Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov
  17. Klemen Sušec: Spletna aplikacija PEFtube
  18. Luka Jurković: Aplikacija za delo z grafi
  19. Nastja Ambrožič: Zasnova za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah
  20. Blaž Abram: Predstavitev naprednejših funkcionalnosti za izdelavo izobraževalnih iger v programu Unity
  21. Anton Dimic: Večigralski način v izobraževalnih igrah
  22. Manca Semprimožnik: Vključitev videa v kiparski projekt

Druga dela (13)

  1. Matej Zapušek, Anja Friškovec, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Svet spremenljivk - izobraževalna računalniška igra
  2. Matej Zapušek, Jože Rugelj: Learning programming with serious games
  3. Katja Skubic, Davor Zupan, Drožđek Sara, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
  4. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  5. Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki
  6. Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Skrivnostni Surini
  7. Matej Zapušek, Jože Rugelj: Achieving teachers' competences in the serious game design process
  8. Jože Rugelj, Matej Zapušek: Innovative and flexible forms of teaching and learning with information and communication technologies
  9. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  10. Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov
  11. Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Skrivnostni Surini
  12. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  13. Katja Skubic, Davor Zupan, Sara Drožđek, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur