izpis_h1_title_alt

Zasnova za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah
ID Ambrožič, Nastja (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zapušek, Matej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5496/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu se posvečam izobraževalnim računalniškim igram in zasnovi za izobraževalno računalniško igro o likovnih spremenljivkah. V teoretičnem delu povzemam dognanja pomembnih avtorjev iz področja o tem, kaj je igra in kaj je računalniška igra. Na splošno pišem o učnem potencialu izobraževalnih računalnikih iger, njihovih koristih in negativnih izkušnjah pri uporabi ter o učinku na učenje, motivacijo in dinamiko razreda. Igra, ki jo bom zasnovala, je preplet tehnologije in likovne umetnosti, zato so v diplomskem delu opisane tudi likovne spremenljivke, saj so le-ta glavna vsebinska tema. V empiričnem delu je opisan model za razvoj iger - SADDIE in preplet z idejami, kako bi igra izgledala. Opisala sem kakšna bi bila podoba in vsebina. Opisani in skicirani so zametki karakterjev, opisano je tudi, kaj bi učenci počeli v fantazijskem svetu likovnih spremenljivk in na kakšen način so učni cilji povezani s cilji igre. Ključne besede

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževalna računalniška igra
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105715 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12224841 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.12.2018
Število ogledov:1232
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design for an educational computer game about art variables
Izvleček:
This thesis is dedicated to educational computer games. It also contains a rough design for educational computer game about art variables. In the first theoretical part, I summarized the findings of important authors from this field – what the game in general is and what is a computer game. I am writing about the learning potential of educational computer games, their benefits and negative experience of use, their impact on learning, study motivation and how playing games in class affects the dynamics between pupils. The game I intend to develop is a mix of a technology and fine art which is why the thesis also describes art variables, as they are the main topic. In the practical part of my thesis, I described a model for game development– SADDIE, and, combined the model with my personal ideas as well. I described what the image and content would be, sketches of characters are included, what the (pupil) players would do in the fantasy world of art variables and how are the learning goals linked to the final goals of the game.

Ključne besede:educational computer game

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj