Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Iztok Lebar Bajec: Fuzzy model for a computer simulation of bird flocking
  2. Jure Demšar: Evolucija mehkih animatov v tekmovalnem okolju

Magistrska dela (13)

  1. DEJAN GRBEC: Uporaba genetskih algoritmov za optimizacijo parametrov adaptivnega modela skupinskega obnašanja ob napadu plenilca
  2. Simon Dimc: Uporaba mehke logike za simuliranje množic v računalniških igrah
  3. Ema Jenko: Uporaba senzorjev gibanja v oskrbovanem stanovanju
  4. DOMINIK PANGERŠIČ: Aerodinamika v modelih za računalniško simulacijo letenja ptic v jati
  5. Anton Semprimožnik: Analiza zmogljivosti mobilnih spletnih brskalnikov pri izrisovanju videa
  6. Žiga Kotnik Klovar: Razvoj vedenja pastirskih psov s pomočjo genetskih algoritmov
  7. Veronika Blažič: Računalniški model plenjenja jat rib: evolucija naprednih taktik pri spremenljivi energiji posameznikov
  8. Uroš Prosenik: Razvoj računalniške igre za izvedbo psiholoških testov in kognitivnega treninga
  9. Mitja Rizvič: Avtomatsko postavljanje ločil v surovem tekstu
  10. Peter Fajdiga: Plavajoča bitja v simulaciji NVIDIA FleX
  11. Danijel Mišanović: Analiza vpliva parametrov modela na evolucijo skupinskega vedenja
  12. Tim Štromajer: Using machine learning to train a shepherd dog
  13. Mihael Švigelj: Izboljšava stresanja barv nizkoresolucijskih slik z omejeno barvno paleto

Diplomska dela (51)

  1. Gregor Žnidaršič: Analiza vzrokov in načinov odpovedi programske rešitve E-Trans
  2. Matevž Podnar: Nadgradnja Linux stikala s podporo multicast preklapljanju, ki temelji na vohljanju IGMP paketov
  3. Samo Vodopivec: Analiza prenosa podatkov pri prehajanju med dostopnimi točkami v brezžičnem omrežju
  4. Borut Kumperščak: Uporaba metod računalniškega vida za delno avtomatizirano analizo medsebojnih razdalj ptic v mirovanju
  5. Aleš Palčič: Analiza protokolov TRILL in SPB glede na funkcionalnosti protokola STP
  6. Aleš Gerkman: Avtomatizacija testiranja prenosa faks sporočila preko IP omrežja
  7. Andrej Jakopič: Implementacija e-računov v spletno bančništvo
  8. Miha Puš: Identifikacija potrebne opreme za izdelavo privatnega oblaka
  9. Aleš Golja: Primerjava aktualnih spletnih brskalnikov
  10. Ivan Jovanovski: Testiranje zmogljivosti spletne aplikacije Origami DMS
  11. Grega Kres: Razpoznavanje znakov prstne abecede na osnovi računalniškega vida
  12. Dominik Pangeršič: Računalniški model usklajenega pristajanja in vzletanja
  13. Mark Rolih: Analiza možnosti realizacije logičnih reverzibilnih vrat v trostanjskem kvantnem celičnem avtomatu
  14. Matjaž Okretič: Mehki algoritem segrevanja in vzdrževanja temperature v procesu varjenja piva
  15. ANEJ PLACER: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  16. ROK BRICMAN: Realizacija mehkega inferenčnega stroja v okolju CUDA
  17. GREGOR JAGNJE: Simulacija črede ovc in psa goniča
  18. TOMAŽ MARINČIČ: Orodje za snovanje trojiških kvantnih celičnih avtomatov
  19. ANŽE ČUK: CUDA izvedba mehkega modela za simulacijo skupinskega vedenja
  20. JERNEJ KALIN: Uporaba fotogrametrije za namene ohranjanja kulturne dediščine
  21. Robert Slak: Analiza trenutnega stanja in predlog reorganizacije arhiva DRTV produkcije
  22. Uroš Raztresen: Barvna korekcija pri digitalni video montaži
  23. Rok Bricman: Realizacija mehkega inferenčnega stroja v okolju CUDA
  24. Anej Placer: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  25. Gregor Jagnje: Simulacija črede ovc in psa goniča
  26. Tomaž Marinčič: Orodje za snovanje trojiških kvantnih celičnih avtomatov
  27. Uroš Prosenik: Naravna interakcija za mobilno navidezno resničnost
  28. JAKOB PAVLI: Oskrbovana stanovanja: zakonodaja, standardi in informacijsko komunikacijska tehnologija
  29. JANI PLESNIČAR: Gradnja poligonske mreže proceduralnega drevesa
  30. Rok Šeme: Računalniška simulacija črede ovc in psa ovčarja
  31. OSKAR KOROŠEC: Proceduralno generiranje tropskega otoka
  32. DOMEN HOFMAN: Sistem za daljinski klic na pomoč v domu starejših
  33. MITJA GORIŠEK: Krdelo volkov: modeliranje in simulacija skupinskega plenjenja
  34. NEJC KROKTER: Analiza vpliva altruizma na življenjsko dobo entitet v navideznem svetu
  35. ŠPELA ČOPI: Simuliranje prometnih zgostitev na avtocestah
  36. ERIK RAKUŠČEK: Proceduralna animacija skupinskega lova volkov
  37. Blaž Meden: Detekcija dlani in položaja prstov s pomočjo barvno-globinske kamere
  38. Klemen Strušnik: Računalniška prepoznava obraznih izrazov
  39. URBAN CÖR: Razvoj glasovnega asistenta
  40. Gašper Stipanič: Računalniški model in simulacija avtomatiziranega skladišča
  41. Ivan Mlinarič: Tridimenzionalna vizualizacija avtomatiziranega skladišča v realnem času
  42. MATIC VRTAČNIK: Uporaba inverzne kinematike pri proceduralno generiranih animacijah
  43. Vid Trtnik: Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih
  44. Jure Bevc: Uporaba genetskih algoritmov za učenje inteligentnih agentov v računalniških igrah
  45. Mihael Švigelj: Optimizacija razporeditve tipk tipkovnice za pisanje slovenskega besedila
  46. ANDREJ ULČAR: Globalno osvetljevanje z voksli
  47. Andraž Zrimšek: Izdelava strojnega prevajalnika za uporabo v označevalni industriji
  48. MATIC ŠUTAR: Uporaba predvidevanja akcij nasprotnika pri učenju inteligentnega agenta
  49. DARKO BASHUKOSKI: Comprehensive analysis on near real-time Ray Tracing and Path Tracing
  50. Dušan Berce: Spremljanje izvajanja poizvedb na podatkovnem strežniku
  51. Žiga Lipar: Sistem izmenjave avtomatsko pridobljenih okoljskih podatkov