Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Iztok Lebar Bajec: Fuzzy model for a computer simulation of bird flocking
  2. Jure Demšar: Evolucija mehkih animatov v tekmovalnem okolju

MSc theses (13)

  1. DEJAN GRBEC: Uporaba genetskih algoritmov za optimizacijo parametrov adaptivnega modela skupinskega obnašanja ob napadu plenilca
  2. Simon Dimc: Uporaba mehke logike za simuliranje množic v računalniških igrah
  3. Ema Jenko: Uporaba senzorjev gibanja v oskrbovanem stanovanju
  4. DOMINIK PANGERŠIČ: Aerodinamika v modelih za računalniško simulacijo letenja ptic v jati
  5. Anton Semprimožnik: Analiza zmogljivosti mobilnih spletnih brskalnikov pri izrisovanju videa
  6. Žiga Kotnik Klovar: Razvoj vedenja pastirskih psov s pomočjo genetskih algoritmov
  7. Veronika Blažič: Računalniški model plenjenja jat rib: evolucija naprednih taktik pri spremenljivi energiji posameznikov
  8. Uroš Prosenik: Razvoj računalniške igre za izvedbo psiholoških testov in kognitivnega treninga
  9. Mitja Rizvič: Avtomatsko postavljanje ločil v surovem tekstu
  10. Peter Fajdiga: Plavajoča bitja v simulaciji NVIDIA FleX
  11. Danijel Mišanović: Analiza vpliva parametrov modela na evolucijo skupinskega vedenja
  12. Tim Štromajer: Using machine learning to train a shepherd dog
  13. Mihael Švigelj: Izboljšava stresanja barv nizkoresolucijskih slik z omejeno barvno paleto

BSc theses (49)

  1. Gregor Žnidaršič: Analiza vzrokov in načinov odpovedi programske rešitve E-Trans
  2. Samo Vodopivec: Analiza prenosa podatkov pri prehajanju med dostopnimi točkami v brezžičnem omrežju
  3. Matevž Podnar: Nadgradnja Linux stikala s podporo multicast preklapljanju, ki temelji na vohljanju IGMP paketov
  4. Dušan Berce: Spremljanje izvajanja poizvedb na podatkovnem strežniku
  5. Žiga Lipar: Sistem izmenjave avtomatsko pridobljenih okoljskih podatkov
  6. Borut Kumperščak: Uporaba metod računalniškega vida za delno avtomatizirano analizo medsebojnih razdalj ptic v mirovanju
  7. Uroš Raztresen: Barvna korekcija pri digitalni video montaži
  8. Grega Kres: Razpoznavanje znakov prstne abecede na osnovi računalniškega vida
  9. Ivan Jovanovski: Testiranje zmogljivosti spletne aplikacije Origami DMS
  10. Aleš Golja: Primerjava aktualnih spletnih brskalnikov
  11. Miha Puš: Identifikacija potrebne opreme za izdelavo privatnega oblaka
  12. Andrej Jakopič: Implementacija e-računov v spletno bančništvo
  13. Aleš Gerkman: Avtomatizacija testiranja prenosa faks sporočila preko IP omrežja
  14. Aleš Palčič: Analiza protokolov TRILL in SPB glede na funkcionalnosti protokola STP
  15. Dominik Pangeršič: Računalniški model usklajenega pristajanja in vzletanja
  16. Matjaž Okretič: Mehki algoritem segrevanja in vzdrževanja temperature v procesu varjenja piva
  17. Mark Rolih: Analiza možnosti realizacije logičnih reverzibilnih vrat v trostanjskem kvantnem celičnem avtomatu
  18. ANEJ PLACER: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  19. ROK BRICMAN: Realizacija mehkega inferenčnega stroja v okolju CUDA
  20. GREGOR JAGNJE: Simulacija črede ovc in psa goniča
  21. TOMAŽ MARINČIČ: Orodje za snovanje trojiških kvantnih celičnih avtomatov
  22. ANŽE ČUK: CUDA izvedba mehkega modela za simulacijo skupinskega vedenja
  23. JERNEJ KALIN: Uporaba fotogrametrije za namene ohranjanja kulturne dediščine
  24. Anej Placer: Generiranje glasbenih sekvenc z uporabo modela umetnega življenja
  25. Rok Bricman: Realizacija mehkega inferenčnega stroja v okolju CUDA
  26. Gregor Jagnje: Simulacija črede ovc in psa goniča
  27. Tomaž Marinčič: Orodje za snovanje trojiških kvantnih celičnih avtomatov
  28. Uroš Prosenik: Naravna interakcija za mobilno navidezno resničnost
  29. JAKOB PAVLI: Oskrbovana stanovanja: zakonodaja, standardi in informacijsko komunikacijska tehnologija
  30. JANI PLESNIČAR: Gradnja poligonske mreže proceduralnega drevesa
  31. Rok Šeme: Računalniška simulacija črede ovc in psa ovčarja
  32. OSKAR KOROŠEC: Proceduralno generiranje tropskega otoka
  33. DOMEN HOFMAN: Sistem za daljinski klic na pomoč v domu starejših
  34. MITJA GORIŠEK: Krdelo volkov: modeliranje in simulacija skupinskega plenjenja
  35. NEJC KROKTER: Analiza vpliva altruizma na življenjsko dobo entitet v navideznem svetu
  36. ŠPELA ČOPI: Simuliranje prometnih zgostitev na avtocestah
  37. ERIK RAKUŠČEK: Proceduralna animacija skupinskega lova volkov
  38. URBAN CÖR: Razvoj glasovnega asistenta
  39. Ivan Mlinarič: Tridimenzionalna vizualizacija avtomatiziranega skladišča v realnem času
  40. Blaž Meden: Detekcija dlani in položaja prstov s pomočjo barvno-globinske kamere
  41. Klemen Strušnik: Računalniška prepoznava obraznih izrazov
  42. Gašper Stipanič: Računalniški model in simulacija avtomatiziranega skladišča
  43. MATIC VRTAČNIK: Uporaba inverzne kinematike pri proceduralno generiranih animacijah
  44. Vid Trtnik: Vpliv uporabniškega vmesnika pri igranju igre na telefonih
  45. Jure Bevc: Uporaba genetskih algoritmov za učenje inteligentnih agentov v računalniških igrah
  46. Mihael Švigelj: Optimizacija razporeditve tipk tipkovnice za pisanje slovenskega besedila
  47. ANDREJ ULČAR: Globalno osvetljevanje z voksli
  48. Andraž Zrimšek: Izdelava strojnega prevajalnika za uporabo v označevalni industriji
  49. MATIC ŠUTAR: Uporaba predvidevanja akcij nasprotnika pri učenju inteligentnega agenta