Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Uporaba fizike v računalniški animaciji
ID
Muhič, Kristina
(
Avtor
),
ID
Meža, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,42 MB)
MD5: E605259ED3BB3285303DE4EB44C3346F
PID:
20.500.12556/rul/e21922d6-b69b-43e8-b79c-3b7e390f51df
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je predstavljen napredek računalniške animacije v zadnjih dvajsetih letih. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – v prvem so razložene osnove, sledita pregled ustvarjalcev na področju računalniške animacije za mlajše občinstvo, tako v domačem kot tudi svetovnem merilu, in razlaga, kaj pravzaprav pomeni fizika v kombinaciji z animacijo. Drugi del obsega postopek izdelave dveh krajših animacij, od modeliranja do izvoza, postavljenih v enako okolje v programu Blender, in montaže, s pomočjo programov Lightworks in Audacity. Na koncu so predstavljeni rezultati kratke spletne raziskave dojemanja gledalcev ob ogledu animacije, ki ima dodane fizikalne učinke, in animacije, ki je bila ustvarjena s pomočjo vstavljanja ključnih sličic.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
računalniška animacija
,
CGI
,
Blender
,
fizika v animaciji
,
modeliranje
,
upodabljanje
,
animacija za otroško občinstvo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-99024
Datum objave v RUL:
21.12.2017
Število ogledov:
2255
Število prenosov:
878
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MUHIČ, Kristina, 2017,
Uporaba fizike v računalniški animaciji
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=99024
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Physics based computer animation
Izvleček:
This diploma thesis presents the advancement in computer animation over the last twenty years. The thesis is divided into two parts – the first part explains the basics, followed by a review of creative artists in the field of computer animation for a younger audience, on a domestic and global scale, and an explanation as to what it means to combine physics with animation. The second part covers the process of making two shorter animations, from modelling to exporting, placed in the same environment in the Blender software, and editing, using Lightworks and Audacity software. In the end, it presents the results of a short online survey regarding viewers’ perceptions while watching an animation with added physics-based effects, and an animation created by inserting keyframes.
Ključne besede:
computer animation
,
CGI
,
Blender
,
physically based animation
,
modeling
,
rendering
,
animation for children
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Izdelava 3D modelov in animacij za računalniško igro
Izdelava 3D modela animiranega tolmača znakovnega jezika
Fotorealistična upodobitev 3D prizora s programom Blender
Izdelava predstavitvene animacije s programom Adobe After Effects
Animacija kamere v navidezni 3D sobi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Trki v računalniški animaciji
Analiza dobrih praks pri izvedbi ujemanja gibanja
Modeliranje, simulacija in upodabljanje drevesnih ekosistemov
Gibanje mišic v animaciji 3D
Hibridni animirani film
Nazaj