Podrobno

Splet kot sodobno orodje tržnega komuniciranja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Blatnik, Helena (Avtor), ID Erjavec, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/blatnik569.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, poslovno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, direktno trženje, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Blatnik]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 20, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-98665 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23673062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:3630
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BLATNIK, Helena, 2016, Splet kot sodobno orodje tržnega komuniciranja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : H. Blatnik. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/blatnik569.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internet as a marketing communications tool
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, business communication, advertising, public relations, sales promotion, direct selling, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Regionalna strukturna politika EU
  2. Kohezijska politika in uspešnost Slovenije pri črpanju kohezijskih sredstev
  3. Črpanje sredstev iz strukturnih in kohezijskega sklada Evropske unije
  4. Analiza predloga zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja
  5. Analiza regionalnega razvojnega programa za koroško regijo 2002-2006
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Prenova regionalne politike v Sloveniji v luči vključevanja v sisteme evropskih strukturnih skladov
  2. Regionalne finančne spodbude gospodarstvu s poudarkom v Zasavski regiji
  3. Pomen mest za razvoj regij
  4. How soft is the budget constraint for Yugoslav firms?
  5. Catching-up, regional disparities and EU cohesion policy

Nazaj