izpis_h1_title_alt

Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij : magistrsko delo
ID Mežan, Maja (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_mezan-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Instagram, vizualna vsebina, Tržno komuniciranje, Družbeni mediji, Blagovne znamke, Študije primerov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mežan]
Leto izida:2017
Št. strani:91 str.
PID:20.500.12556/RUL-92781 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4(043.3)
COBISS.SI-ID:34938461 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2017
Število ogledov:2111
Število prenosov:578
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Social media, Trademarks, Case studies, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj