izpis_h1_title_alt

Analiza porabnikovega zaznavanja različnih oblik neposrednega trženja : primer medicinsko tehničnih pripomočkov
ID Šušmelj Živec, Tjaša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/susmelj_zivec4960.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, zdravje, zdravila, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Šušmelj Živec]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 85, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-92141 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23629798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:880
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the consumer's perception of various types of direct marketing: the case of medical technical devices
Ključne besede:marketing, direct selling, health, medications, consumer behaviour, decision making, purchasing, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj