izpis_h1_title_alt

Prenova procesov kontaktnega centra v izbrani zavarovalnici : magistrsko delo
ID Rupnik, Patricij (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rupnik2287-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, odnosi s strankami, spremembe, informatika, poslovni proces, informacijska tehnologija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Rupnik]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-92087 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:23565030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:932
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The redesign of processes in the contact center in a selected insurance company
Ključne besede:insurance, insurance companies, customer relationship, changes, informatics, business process, information technology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj