izpis_h1_title_alt

Elektronsko trženje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zalar, Blaž (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zalar348.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, odnosi s strankami, strategija trženja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, programi, nagrajevanje, informacijski sistemi
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Zalar]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 26, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-88873 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23251430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:2097
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, customer relationship, marketing strategy, consumer, satisfaction, loyalty, programmes, remuneration, information systems

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj