Podrobno

Študij akcije družbenega trženja : boj proti nasilju nad ženskami v okviru organizacije Amnesty International
ID Sedej, Jana (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sedej14648.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, socialno trženje, programi, žensko vprašanje, strategija trženja, modeli, poslovno komuniciranje, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Sedej]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-88845 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23369190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1287
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SEDEJ, Jana, 2016, Študij akcije družbenega trženja : boj proti nasilju nad ženskami v okviru organizacije Amnesty International [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Sedej. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sedej14648.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social marketing campaign study: ending violence against women by Amnesty International
Ključne besede:marketing, social marketing, programmes, women's question, marketing strategy, models, business communication, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg
  2. Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  3. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  4. Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskem razmerju in izhodišča za prihodnje socialnomarketinške kampanje v Sloveniji
  5. Strategija trženja prve slovenske nogometne lige
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos obiskovalcev športnih trgovin do zdravega življenjskega sloga
  2. Analiza zdravega življenjskega sloga mladih v Velenju
  3. Vloga managementa znanja pri vzpodbujanju zdravega življenjskega sloga zaposlenih v organizaciji
  4. Analiza vadbenega programa za namen spodbujanja zdravega življenjskega sloga v vrtcu Pobrežje
  5. Odnos zaposlenih v zdravstvu do zdravega življenjskega sloga

Nazaj