izpis_h1_title_alt

Analiza kodeksov etičnega ravnanja pri trženju brezalkoholnih pijač : primer Slovenije in izbranih držav
ID Hočevar, Milena (Avtor), ID Križnik, Nina Barbara (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kriznik2139-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, brezalkoholne pijače, oglaševanje, etika, kodeksi, raziskave, mednarodne primerjave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hočevar
Leto izida:2016
Št. strani:III, 113, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-88743 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23196902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1734
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Codes of conducts for marketing of soft beverages: an analysis of Slovenia and selected countries
Ključne besede:Slovenia, marketing, non-alcoholic beverages, advertising, ethics, codices, research, international comparisons, analysi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj