izpis_h1_title_alt

Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca : diplomsko delo
ID Verdonik, Darja (Avtor), ID Gaber, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žveglič Mihelič, Mojca (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4274/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu smo v teoretičnem delu opredelili in pojasnili skupine oseb s posebnimi potrebami ter podrobneje predstavili motnje, ovire … ki so značilne za predšolske otroke, predstavili temeljne akte vrtcev, ki na področju vrtcev urejajo status in položaj oseb s posebnimi potrebami in organizacijo vzgojno-izobraževalne dejavnosti zanje. V empiričnem delu smo z vprašalnikom ugotavljali splošna stališča staršev in pedagoških delavcev do oseb s posebnimi potrebami, do otrok s posebnimi potrebami, do otrok s posebnimi potrebami v rednih vrtcih, do dela vzgojiteljic in organiziranosti vrtcev. V sklepnem delu smo predlagali tudi možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inkluzija, otroci s posebnimi potrebami
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[D. Verdonik]
Leto izida:2016
Št. strani:86, 3 f., [8] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-87619 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.22:159.922.76(043.2)
COBISS.SI-ID:11375177 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2017
Število ogledov:1579
Število prenosov:272
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Possible ways of including children with special needs into mainstream kindergaten programme
Izvleček:
In the theoretical part of the thesis, groups of people with special needs are defined and explained. I have presented obstacles and disorders of pre-school children in details. I have introduced the basic acts which manage the status and position of people with special needs and their educational activities in kindergarten. With the help of questionnaires, I have established and analyzed general views of parents and personnel in education towards people with special needs, children with special needs, children with special needs in kindergartens, and the work of kindergarten teachers and the organization of kindergartens. In the final part, the conclusion, my advices on possible solutions for easier integration of children with special needs into mainstream kindergarten programs are presented.

Ključne besede:pre-school child, nursery school, backward child, predšolski otrok, vrtec, otrok s posebnimi potrebami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj