izpis_h1_title_alt

Zaznava vizualnih metafor v oglasih pri potrošnikih : diplomsko delo
ID Kavčič, Lucija (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kavcic-lucija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne metafore, vizualna retorika, Vizualno komuniciranje, Oglaševanje, Metafora, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kavčič]
Leto izida:2016
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-86923 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:34384989 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1995
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Visual communication, Advertising, Metaphor, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj