izpis_h1_title_alt

Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
ID Devjak, Tatjana (Avtor), ID Saksida, Igor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3934/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.32 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-86450 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:286663680 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:1802
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj