izpis_h1_title_alt

The ontology of replay : the Zapruder video and American conspiracy films
ID Cilento, Fabrizio (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2013_5-6_Cilento.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The Zapruder video is a visual sampling of a traumatic event that needs to be repeated, retold, and reframed in an endless hermeneutic process. The raw document revealed to US filmmakers that the replay offers the possibility of a different cinematic time, and thus a different way of re-constructing actual events. Several conspiracy films of the 1970s organize their narrative through the replay, rather than the more traditional figure of the flashback. This study explores how the communicational experience of Kennedys assassination created an epistemological break, an unprecedented interrogation about the ability of the image to reveal the deep nature of events.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 813-830, 908
Številčenje:Letn. 50, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-85323 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:0040-3598
UDK:791.246(73)
COBISS.SI-ID:32432221 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:474
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Videoposnetek Abrahama Zapruderja je vizualni prikaz travmatičnega dogodka, ki v procesu neskončne hermenevtike narekuje, da ga venomer znova predvajajo, znova pripovedujejo in ga znova uokvirjajo. Kot neobdelana surovina je Zapruderjev film ameriškim filmskim ustvarjalcem pokazal, da se postopek ponovnega predvajanja lahko uporablja za vzpostavitev posebnega filmskega časa, kar omogoča, da dejanske dogodke rekonstruiramo na različne načine. Izhajajoč iz tega so določeni filmi zarote iz 70. let narativno strukturirani prek postopka ponovnega predvajanja, in ne s sicer bolj uveljavljeno metodo flashbacka. Tekst preučuje, kako je komunikacijska izkušnja atentata na Kennedyja privedla do epistemološkega reza, s tem ko je prvič preizprašala moč razkriti srž dogodka, ki naj bi jo imela podoba.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj