izpis_h1_title_alt

Analiza razlik v nakupnem vedenju med generacijami porabnikov : primer trga telekomunikacij in smučarske opreme
ID Norčič, Lea (Avtor), ID Korsič, Jaš (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/norcic1798-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, segmentacija, proizvodi, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Norčič
Leto izida:2015
Št. strani:V, 137, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-80479 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22776550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1090
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of the differences in customer behaviour between generations: a case study of the telecommunications and ski equipment market
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, segmentation, products, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj