izpis_h1_title_alt

Uporaba strategij potiska in potega z namenom vplivanja na proces nakupnega odločanja pri kupovanju knjig v knjigarnah : diplomsko delo
ID Kolan, Tina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kolan1891.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:knjigotrštvo, založništvo, trženje, strategija trženja, trg, tržne raziskave, potrošnik, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kolan]
Leto izida:2005
Št. strani:44 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7732 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15690214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1142
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:bookselling, publishing, marketing, marketing strategy, market, market research, consumer, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj