izpis_h1_title_alt

Razvoj potrebe po učenju tujih strokovnih jezikov in vloga učitelja pri oblikovanju tujejezikovno kompetentnega diplomanta
ID Jarc, Mojca (Avtor), ID Zorko, Vida (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-KZ4BRIKO Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pospešena internacionalizacija trga dela in študija postavlja pred diplomante Fakultete za družbene vede vse večje zahteve po tujejezikovnih kompetencah. Namen prispevka je predstaviti kronološki pregled razvoja potreb po znanju tujih strokovnih jezikov (TSJ) in presek stanja na področju raziskovanja in poučevanja TSJ tako v tujini kot v domačem okolju, s posebnim poudarkom na razvoju in stanju na Fakulteti za družbene vede. Avtorici ugotavljata, da sta poučevanje in raziskovanje TSJ v slovenskih okvirih močno vpeti v svetovne tokove, kažeta pa tudi nekatere samosvoje poudarke. Avtorici analizirata organizacijski in vsebinski razvoj poučevanja TSJ na Fakulteti za družbene vede in opozorita na strateško vlogo učitelja TSJ kot povezovalca deležnikov in različnih disciplin.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 412-442, 459
Številčenje:Letn. 50, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-75458 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'243:378
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:31984477 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1019
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The internationalisation of the labour market and study poses a challenge to graduates of the Faculty of Social Sciences in terms of their competence in foreign languages. The paper gives a chronological review of developments in the research and teaching of languages for specific purposes (LSP) worldwide and in Slovenia. The authors argue that Slovenian LSP teaching and research reflect preoccupations with certain specific areas while remaining deeply integrated into the global trends. Further analysis of the context relevant to the Faculty of Social Sciences points to the strategic role of the LSP teacher at the crossroads between stakeholders and disciplines.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj