Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
ID
Geršak, Vesna
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3175/
Galerija slik
Izvleček
V sodobnih raziskavah je mogoče zaslediti, da nevroznanost pomembno vpliva na spremembe v tradicionalnih pristopih k razumevanju kognitivnega razvoja in ponuja nove teoretične okvire za raziskovanje v kognitivni in razvojni psihologiji (Tancig 2008). Dognanja so neposredno povezana tudi z vzgojo in izobraževanjem. Razsežnosti, ki jih ponujajo izsledki kognitivne znanosti (predvsem nevroznanosti), osvetljujejo tudi pomen vključevanja telesa v proces vzgoje in izobraževanja. Poudarja se povezanost med človekovo telesno oziroma gibalno dejavnostjo in kognicijo.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
ustvarjalni gib kot učni pristop
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Koper : Univerzitetna založba Annales
Leto izida:
2015
Št. strani:
529-545
PID:
20.500.12556/RUL-73119
Datum objave v RUL:
20.10.2015
Število ogledov:
2862
Število prenosov:
239
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
creative movement approach
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj