izpis_h1_title_alt

Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
ID Geršak, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3175/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V sodobnih raziskavah je mogoče zaslediti, da nevroznanost pomembno vpliva na spremembe v tradicionalnih pristopih k razumevanju kognitivnega razvoja in ponuja nove teoretične okvire za raziskovanje v kognitivni in razvojni psihologiji (Tancig 2008). Dognanja so neposredno povezana tudi z vzgojo in izobraževanjem. Razsežnosti, ki jih ponujajo izsledki kognitivne znanosti (predvsem nevroznanosti), osvetljujejo tudi pomen vključevanja telesa v proces vzgoje in izobraževanja. Poudarja se povezanost med človekovo telesno oziroma gibalno dejavnostjo in kognicijo.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:ustvarjalni gib kot učni pristop
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Koper : Univerzitetna založba Annales
Leto izida:2015
Št. strani:529-545
PID:20.500.12556/RUL-73119 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2015
Število ogledov:2335
Število prenosov:207
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:creative movement approach

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj