Podrobno

The use of crowdsourcing in marketing : master's thesis
ID Bizjak, Neja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Bizjak1456-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, metode, ustvarjalnost, socialne mreže, kvantitativna analiza, motiviranje, okolje, marketing, methods, creativeness, social network, quantitative analysis, motivation, environment
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Bizjak]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 78, 36 str.
PID:20.500.12556/RUL-70526 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:22396390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1758
Število prenosov:287
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BIZJAK, Neja, 2014, The use of crowdsourcing in marketing : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Bizjak. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Bizjak1456-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Uporaba zunanjega izvajanja s pomočjo množic v trženju

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv vojaške organizacije na osebnost posameznika
  2. Pregled in analiza vojaških vaj Slovenske vojske
  3. Izobraževanje oseb s posebnimi potrebami na Danskem
  4. Zavedanje starejših o tveganjih uporabe svetovnega spleta
  5. (Ne)varnost mladih na spletu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Visoko šolstvo v Slovenski vojski
  2. Vojaški ataše - na razpotju med vojaško organizacijo in civilnim okoljem
  3. Vloga kadrovske službe pri izobraževanju in usposabljanju v podjetju

Nazaj