izpis_h1_title_alt

Lastniki organizacijske skupnosti
ID Jančič, Zlatko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BP4KIRIT Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The question of employee ownership can not be resolved as good or bad simply through the comparison of economic performances. This is especially the case when facing the ambivalent results of several employee ownership schemes. In order to answer this question we must understand some basic mechanisms of organizational cohesion and reasons for employee commitment as well as the importance of employee ownership in a contemporary organization. Our working hypothesis is that employee ownership success depends upon the degree of corporate community building. In order to confirm it we (before conducting an empirical study) firstly describe the phenomenon of corporate communities and secondly, analyze the methods used to build such communities, namely internal marketing relationships processes.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacijska skupnost, lastniški odnosi, zaposleni, interni marketing
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1997
Št. strani:Str. 808-819
Številčenje:Let. 34, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-64993 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.105
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:17998685 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2142
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Vprašanje lastništva zaposlenih, če vzamemo za merilo le ekonomske kazalnike uspešnosti podjetij, ne ponuja enoznačnega odgovora. Rezultati so ali navdušujoči ali pa povsem odklonilni. Ambivalentnost izkušenj s programi lastništva zaposlenih v svetu zato daje slutiti, da v dosedanjem proučevanju niso bili zajeti vsi relevantni vidiki, ki vplivajo na učinkovitost teh programov. Da bi odgovorili na uvodno vprašanje, skušamo razkriti nekatere temeljne mehanizme organizacijske kohezivnosti, povezane tako s pripadnostjo zaposlenih kot tudi z njihovim lastništvom. Naše ugotovitve kažejo, da je uspeh lastništva zaposlenih odvisen od prisotnosti oz. odsotnosti fenomena, ki mu rečemo organizacijska skupnost. Članek razlaga navedeni fenomen in hkrati obravnava tudi način graditve take organizacijske skupnosti s pomočjo internomarketinških odnosov.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj