Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prispevek psihologije v procesu spodbujanja in razvijanja timskega dela v šoli
ID
Polak, Alenka
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-ZD81GRNJ
Galerija slik
Izvleček
Ob uvajanju sistemskih sprememb na področju vzgoje in izobraževanja se mora psihologija intenzivneje ukvarjati s kognicijami učiteljev/vzgojitelejv ter njihovimi odzivi na prenovo izobraževalnega sistema. V procesu izobraževanja za timsko delo se srečujemo z mnogimi odpori predvsem zaradi odsotnosti konkretne izkušnje timskega dela. Ozaveščanje subjektivnih teorij s področja vzgojno izobraževalnega dela, stališč do timskega dela, spodbujanje , knstruktivne kritičnosti...Vse to so procesi, ki spodbujajo posameznikov uvid v prednosti in pomanjkljivosti timskega dela v šoli. Brez usmerjanja pedagoških delavcev k aktivnem psihološkem delu na sebi v smeri osebnostne in strokovne rasti ter boljših medosebnih odnosov ni mogoče uspešno razvijati timskega dela v šoli.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
timsko delo
,
devetletka
,
šolska prenova
,
spretnosti dela
,
ozaveščanje
,
refleksija
,
teorija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1999
Št. strani:
Str. 27-35
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64796
UDK:
37.014.3
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3525449
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2158
Število prenosov:
302
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
school reform
,
teamwork
,
professional skills
,
self awareness
,
teachers
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj