izpis_h1_title_alt

Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke
ID Razdevšek-Pučko, Cveta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-4POX99US Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Opisne ocene učencev ne razvrščajo, jih ne primerjajo, ampak opišejo znanje, dosežke in napredek vsakega posameznika. Omogočajo individualizacijo in so analitične. Učenec spodbujajo k samovrednotenju. Pogovor ob opisni oceni ali spodbujanje učenca, da sam sebi zapiše opisno oceno, je tudi idealna spodbuda za učenčevo refleksijo. Ko spodbujamo učence k samovrednotenju in refleksiji, razvijamo tudi njihove metakognitivne sposobnosti, saj pri tem spoznavajo in so pozorni ne le na to kar so dosegli, ampak tudi na to kako so se učili. Postopki opisnega ocenjevanja omogočajo udejanjenje prvin sodobne doktrine preverjanja in ocenjevanja znanja ter povdarka na povratni informaciji in udeležbi učencev samih v teh procesih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:opisno ocenjevanje, preverjanje znanja, povratna informacija, samovrednotenje, refleksija, sodobna doktrina, teorija, devetletka
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 37-43
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64787 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.26
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:3525705 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1904
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Psychological basis of descriptive assessment in the first period of elementary school
Ključne besede:descriptive assessment, knowledge assessment, feedbeck, self-evaluation, reflection, new paradigm

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj