Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke
ID
Razdevšek-Pučko, Cveta
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-4POX99US
Galerija slik
Izvleček
Opisne ocene učencev ne razvrščajo, jih ne primerjajo, ampak opišejo znanje, dosežke in napredek vsakega posameznika. Omogočajo individualizacijo in so analitične. Učenec spodbujajo k samovrednotenju. Pogovor ob opisni oceni ali spodbujanje učenca, da sam sebi zapiše opisno oceno, je tudi idealna spodbuda za učenčevo refleksijo. Ko spodbujamo učence k samovrednotenju in refleksiji, razvijamo tudi njihove metakognitivne sposobnosti, saj pri tem spoznavajo in so pozorni ne le na to kar so dosegli, ampak tudi na to kako so se učili. Postopki opisnega ocenjevanja omogočajo udejanjenje prvin sodobne doktrine preverjanja in ocenjevanja znanja ter povdarka na povratni informaciji in udeležbi učencev samih v teh procesih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
opisno ocenjevanje
,
preverjanje znanja
,
povratna informacija
,
samovrednotenje
,
refleksija
,
sodobna doktrina
,
teorija
,
devetletka
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1999
Št. strani:
Str. 37-43
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64787
UDK:
371.26
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3525705
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1904
Število prenosov:
258
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Psychological basis of descriptive assessment in the first period of elementary school
Ključne besede:
descriptive assessment
,
knowledge assessment
,
feedbeck
,
self-evaluation
,
reflection
,
new paradigm
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj