Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Psihološka utemeljitev opisnega ocenjevanja znanja v prvem obdobju devetletke
ID
Razdevšek-Pučko, Cveta
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-4POX99US
Image galllery
Abstract
Opisne ocene učencev ne razvrščajo, jih ne primerjajo, ampak opišejo znanje, dosežke in napredek vsakega posameznika. Omogočajo individualizacijo in so analitične. Učenec spodbujajo k samovrednotenju. Pogovor ob opisni oceni ali spodbujanje učenca, da sam sebi zapiše opisno oceno, je tudi idealna spodbuda za učenčevo refleksijo. Ko spodbujamo učence k samovrednotenju in refleksiji, razvijamo tudi njihove metakognitivne sposobnosti, saj pri tem spoznavajo in so pozorni ne le na to kar so dosegli, ampak tudi na to kako so se učili. Postopki opisnega ocenjevanja omogočajo udejanjenje prvin sodobne doktrine preverjanja in ocenjevanja znanja ter povdarka na povratni informaciji in udeležbi učencev samih v teh procesih.
Language:
Slovenian
Keywords:
opisno ocenjevanje
,
preverjanje znanja
,
povratna informacija
,
samovrednotenje
,
refleksija
,
sodobna doktrina
,
teorija
,
devetletka
Work type:
Not categorized
Typology:
1.04 - Professional Article
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
Year:
1999
Number of pages:
Str. 37-43
Numbering:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64787
UDC:
371.26
ISSN on article:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3525705
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1908
Downloads:
258
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Psihološka obzorja
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Secondary language
Language:
Slovenian
Title:
Psychological basis of descriptive assessment in the first period of elementary school
Keywords:
descriptive assessment
,
knowledge assessment
,
feedbeck
,
self-evaluation
,
reflection
,
new paradigm
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back