izpis_h1_title_alt

Prikrito oglaševanje in odnosi z javnostmi
ID Zajc, Borut (Avtor), ID Zavrl, Franci (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BPDG6TCN Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Medijska dejavnost je ena izmed gospodarskih dejavnosti, vendar ima v družbi poseben pomen, ki zahteva posebno regulacijo medijskega trga. Ta se vrši z zakoni in drugimi predpisi ter kodeksi. Kljub temu prihaja do nepravilnosti, ki zmanjšujejo kvaliteto medijskega trga. Med nepravilnostmi v Sloveniji prednjači prikrito oglašeanje, pod katerim razumemo objavljanje vsebin z oglaševalskim značajem v okliki novinarskih objav. Napačna predstavitev oglaševalske vsebine pomeni zavajanje vseh, ki so jim mediji namenjeni in jo je zato potrebno sankcionirati. Ker je sankcioniranje prikritega oglaševanja po obstoječi ureditvi neučinkovito, prelagamo tudi vzpostavitev kriterijev za določanje prikritega oglaševanja in samoregulacijskih mehanizmov vseh vpletenih v reševanje omenjene problematike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, poklicna etika, kodeks, zakonodaja, normativni akti, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 647-659
Številčenje:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64671 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582621 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1943
Število prenosov:244
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj