izpis_h1_title_alt

Vizija organizacij: poslovni evangeliji, navigacijski simboli ali strateško izhodišče
ID Gruban, Brane (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-EDB4PD07 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Oblikovanje vizij je poizkus artikulirati želeno prihodnost organizacij z namenom diferenciacije organizacije v okolju in motiviranja zaposlenih v njej za prispevek skupnim ciljem organizacije. Snovanje vizij organizacij v praksi pogosto ne preseže navadnega oblikovanja "oglaševalsko" naravnanih sporočil ali pa opredeljene vizije nimajo ustreznih povezav s cilji, strategijo in vrednotami organizacij. Vizije so pogosto slabo komuniciranje, zato je v procesu njihove artikulacije in udejanjanja odločilen sistem internega komunicranja v organizacijah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, interno komuniciranje, organizacijska kultura, strateški management, komunikacijski management, odnosi z javnostjo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 613-632
Številčenje:Let. 35, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.2
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582109 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1708
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj