Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Politika prodajnih cen
ID
Kaluža, Vojko
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-AF6D6NGC
Galerija slik
Izvleček
Pri politiki prodajnih cen sta pomembni cenovna politika in politika prodajnih pogojev. Smiselno je tudi proučevati oblike trgov glede na število ponudnikov in povpraševalcev na posameznem trgu, distribucijsko politiko, politiko komuniciranja, pospeševanje prodaje, proces in pomen ljudi ter njihovo vlogo. Splet naštetih dejavnikov skupaj s politiko izdelka pomeni opredelitev trženja (marketing mixa oziroma dejavnikov trženja), ki naj bi ga upoštevalo vsako podjetje pri svojem poslovanju
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
cenovna politika
,
politika prodajnih pogojev
,
oblike trgov
,
distribucijska politika
,
politika komuniciranja
,
pospeševanje prodaje
,
proces
,
ljudje
,
reklama
,
pospeševanje prodaje
,
rabat
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:
Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije
Leto izida:
2004
Št. strani:
Str. 148-153
Številčenje:
Let. 56, št. 5
PID:
20.500.12556/RUL-61580
UDK:
657.474
ISSN pri članku:
0024-1067
COBISS.SI-ID:
1182345
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2896
Število prenosov:
452
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KALUŽA, Vojko, 2004, Politika prodajnih cen.
Les
[na spletu]. 2004. Vol. 56, no. 5, p. 148–153. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-AF6D6NGC
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Les
Skrajšan naslov:
Les
Založnik:
Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:
0024-1067
COBISS.SI-ID:
13940224
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Politics of prices
Izvleček:
The politics of prices and sales conditions are very important when it comes to the setting of selling prices. It is also reasonable to study the market forms according to the offer and demand at a particular market, the principles of distribution, communication, sales promotion, processes, and the meaning and role of people. The combination of these factors, together with the politics of the product, represents the definition of marketing (marketingmix; or factors of marketing) which should be taken into account in every company at their operations
Ključne besede:
politics of prices
,
sales conditions
,
market forms
,
principles of distribution
,
communication
,
sales promotion
,
franchising
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj