izpis_h1_title_alt

Politika prodajnih cen
ID Kaluža, Vojko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-AF6D6NGC Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri politiki prodajnih cen sta pomembni cenovna politika in politika prodajnih pogojev. Smiselno je tudi proučevati oblike trgov glede na število ponudnikov in povpraševalcev na posameznem trgu, distribucijsko politiko, politiko komuniciranja, pospeševanje prodaje, proces in pomen ljudi ter njihovo vlogo. Splet naštetih dejavnikov skupaj s politiko izdelka pomeni opredelitev trženja (marketing mixa oziroma dejavnikov trženja), ki naj bi ga upoštevalo vsako podjetje pri svojem poslovanju

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cenovna politika, politika prodajnih pogojev, oblike trgov, distribucijska politika, politika komuniciranja, pospeševanje prodaje, proces, ljudje, reklama, pospeševanje prodaje, rabat
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 148-153
Številčenje:Let. 56, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-61580 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:657.474
ISSN pri članku:0024-1067
COBISS.SI-ID:1182345 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2645
Število prenosov:436
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Les
Skrajšan naslov:Les
Založnik:Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze, Biotehniška fakulteta, Oddelek za lesarstvo, Založba Univerze
ISSN:0024-1067
COBISS.SI-ID:13940224 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Politics of prices
Izvleček:
The politics of prices and sales conditions are very important when it comes to the setting of selling prices. It is also reasonable to study the market forms according to the offer and demand at a particular market, the principles of distribution, communication, sales promotion, processes, and the meaning and role of people. The combination of these factors, together with the politics of the product, represents the definition of marketing (marketingmix; or factors of marketing) which should be taken into account in every company at their operations

Ključne besede:politics of prices, sales conditions, market forms, principles of distribution, communication, sales promotion, franchising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj