Podrobno

Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola
ID Rupnik Vec, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BCW8Y9MK Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spremembe, gimnazije, projekti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 407-428
Številčenje:Letn. 11, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-59439 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.001.891
ISSN pri članku:1408-2942
COBISS.SI-ID:7269193 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1255
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RUPNIK VEC, Tanja, 2007, Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola. Socialna pedagogika [na spletu]. 2007. Vol. 11, no. 4, p. 407–428. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BCW8Y9MK
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:Soc. pedagog.
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:1408-2942
COBISS.SI-ID:67365376 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Evalvation of effects of teachers' action research in the project "How to Become the Learning School"

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Transitioning teacher development through teacher research
  2. Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  3. Učeča se organizacija in učiteljev profesionalni razvoj
  4. Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
  5. Učitelj v vlogi raziskovalca
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga profesionalnega razvoja učiteljev v učeči se skupnosti
  2. Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
  3. Poklicni razvoj učitelja v osnovni šoli
  4. Akcijsko raziskovanje vodenja vzgojno-izobraževalne organizacije
  5. Optimizacija delovnih procesov z implementacijo informatizacije v osnovni šoli

Nazaj