Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola
ID
Rupnik Vec, Tanja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BCW8Y9MK
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
spremembe
,
gimnazije
,
projekti
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:
2007
Št. strani:
Str. 407-428
Številčenje:
Letn. 11, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-59439
UDK:
37.001.891
ISSN pri članku:
1408-2942
COBISS.SI-ID:
7269193
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1112
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:
Soc. pedagog.
Založnik:
Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:
1408-2942
COBISS.SI-ID:
67365376
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Evalvation of effects of teachers' action research in the project "How to Become the Learning School"
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj