izpis_h1_title_alt

Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service programmes
ID Jarvis, Tina (Avtor), ID Pell, Anthony (Avtor), ID Hingley, Philip (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_1/cepsj_1_1_pp067_jarvis_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 67-92
Številčenje:Vol. 1, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-56149 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:8863817 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:818
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj