Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Reading ability, reading fluency and ortographic skills : the case of L1 Slovene English as a foreign language students
ID
Erbeli, Florina
(
Avtor
),
ID
Pižorn, Karmen
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-M5HMG0UQ
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
branje
,
bralna pismenost
,
tuji jeziki
,
angleščina
,
osnovne šole
,
raziskave
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:
2012
Št. strani:
Str. 119-139
Številčenje:
Vol. 2, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-55406
UDK:
028:81
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
9476937
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1562
Število prenosov:
180
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Bralna spretnost, tekočnost branja in pravopisne spretnosti pri tujem jeziku - angleščini - pri slovenskih učencih
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj