izpis_h1_title_alt

Učitelj v vlogi raziskovalca : akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
ID Krek, Janez (Urednik), ID Hodnik, Tatjana (Urednik), ID Vogrinc, Janez (Urednik), ID Sicherl-Kafol, Barbara (Urednik), ID Devjak, Tatjana (Urednik), ID Štemberger, Vesna (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.biblos.si/lib/book/9789612531249 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo učitelji praktiki, ki poskušajo poiskati rešitve za vsakodnevne probleme oziroma poiskati načine, s katerimi bi izboljšali znanje učencev. Tisti učitelji, ki imajo izkušnje z lastnim raziskovalnim delom, so običajno tudi bolj usposobljeni za prenos ugotovitev drugih raziskav v lastno prakso.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, pedagoško raziskovanje, učitelji, učni proces, učni predmeti, medpredmetno povezovanje, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-51721 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.012(082)(0.034.2)
ISBN:978-961-253-124-9
COBISS.SI-ID:268006912 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3710
Število prenosov:362
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj